Gå til innhold

Braun Silk Epil Soft Perfection

Anbefalte innlegg

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Heisann!

Jeg har hatt denne epilatoren i ca et år nå, og vet ikke helt hva jeg synes. Jeg bruker den på leggene, men den tar ikke alle hårene virker det som. Leggene blir rett og slett ikke glatte eller silkemyke i det hele tatt. :o( Så nå lurer jeg på om epilatoren er av dårlig kvalitet, eller om det bare er mine hår som er for små og tynne ellernoe til at epilatorer klarer å ta dem?

Er det noen andre som har denne epilatoren, og som opplever det samme?

Takknemlig for alle svar :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøver igjen: er det flere som har prøvd denne epilatoren? Er dere fornøyd, eller syns dere den kunne ytet bedre?

Gjest Gjest
Skrevet

hm, jeg er heller ikke så fornøyd med min. jeg har braun silk epil xpressive. føler at noen hår blir nappet ut og at andre bare blir kuttet. føler at jeg stort sett er litt ruggete, hvis du skjønner.

men, men, bedre enn hårete lår som var mitt store problem og tabu. og bikinikanten tåler også epileringen bedre enn høvel. men helt glatt er det ikke. leggene tar jeg fortsatt med høvel.

Skrevet

Takk for svar :o)

Da må jeg kansje tenke på å kjøpe en ny... :o)

Skrevet
Heisann!

Jeg har hatt denne epilatoren i ca et år nå, og vet ikke helt hva jeg synes. Jeg bruker den på leggene, men den tar ikke alle hårene virker det som. Leggene blir rett og slett ikke glatte eller silkemyke i det hele tatt. :o( Så nå lurer jeg på om epilatoren er av dårlig kvalitet, eller om det bare er mine hår som er for små og tynne ellernoe til at epilatorer klarer å ta dem?

Er det noen andre som har denne epilatoren, og som opplever det samme?

Takknemlig for alle svar :o)

Jeg har prøvd den og likte den heller ikke. Mange hår som ble igjen på leggene :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...