Gå til innhold

Adam og Eva

Gjest Nysgjerrigpera

Fremhevede innlegg

Gjest Nysgjerrigpera
Skrevet

Kjæresten min og jeg har lyst til å dra på Adam og Eva en kveld for å sjekke ut hvordan det er der. Vi er begge veldig nysgjerrige på swingers og gruppesex. Han har litt mer erfaring enn meg, som egentlig er ganske nybegynner.

Er det noen som har vært der som kan fortelle litt om hvordan det er der? Er det fin stemning der? Pleier det å være mye folk der en lørdagskveld?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det gikk på doktor Phil her om dagen

• 2 måneder senere...
Skrevet
Kjæresten min og jeg har lyst til å dra på Adam og Eva en kveld for å sjekke ut hvordan det er der. Vi er begge veldig nysgjerrige på swingers og gruppesex. Han har litt mer erfaring enn meg, som egentlig er ganske nybegynner.

Er det noen som har vært der som kan fortelle litt om hvordan det er der? Er det fin stemning der? Pleier det å være mye folk der en lørdagskveld?

Ble det prøvd?

Skrevet

Jeg har vært der en gang for et par år siden. Det var litt sent på kvelden men da var det stort sett menn der. Kanskje litt "horehus"-aktig men helt OK; Jeg visste jo omtrent hva som skjedde der.

Regn med å få mye oppmerksomhet dersom det er en av de få damene der.

Forresten så tror jeg de har en del info om det er rene parkvelder eller også single-kvelder. Sjekk nettsidene deres først.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...