Transe Skrevet 18. juli 2008 #1 Del Skrevet 18. juli 2008 Hei, det har vert ett tema siden desse strømpene kom. Fordel og bakdel: Har lest så mye fra jenter om stay-uå som faller ned. Som deltidsjente har jeg ikke samme erfaring , men hittil har jeg ikke hatt noen problem. I dag sitter dem på fra tidleg morgen til nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Nella* Skrevet 19. juli 2008 #2 Del Skrevet 19. juli 2008 Jeg elsker dem! Trikset er å finne riktig størrelse - er de for store så ramler de ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2008 #3 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg elsker dem! Trikset er å finne riktig størrelse - er de for store så ramler de ned. Enig! Du må finne din størrelse. Da sitter de godt. Unngå ellers bodylotion akkurat der gummien skal feste seg til huden. Selv bruker jeg lindex sine, og kjøper ellers strømper til holder på nett når jeg trenger finstrømper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå