Gjest Gjest_Krølltoppen_* Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Min samboer har masse barndomskamerater og kjempestor familie og ønsker seg et stort tradisjonelt bryllup, mens jeg har en liten familie og få nære venner. Det er snakk om èn barndomsvenninne og èn god venninne og to søstre/venninner og thats it for meg. Nå gruer jeg meg til bryllup og utdrikningslag fordi det vil bli så tydelig at jeg har en liten personlig omgangskrets, jeg er redd folk vil reagere/synes jeg er rar/sær. Kanskje de vil like meg mindre? Hva ville dere tenkt om dere var i et bryllup med 80 gjester der kun 15 var fra min side? Er det bare jeg som er "hysterisk brud nå"?
Serenity88 Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Nei, absolutt ikke! Er flere her inne som har skrevet mye om dette, både fra din side og din "man to be"s side... Som gjest kan jeg bare si at jeg driter i det! Jeg bryr meg ingenting, du kan ikke noe for at du har liten familie, like mye som at andre har en stor familie! Du har noen få, men gode venner, er det ikke det som betyr mest? Synes du skal dele disse tankene med kjæresten din jeg, han kan nok roe deg litt ned, slik at du ikke vil grue deg Regner også med at hans venner ikke er ukjente for deg? Da blir det jo litt dine venner og, selv om dere ble kjent gjennom din forlovede Bare nyt tiden og planleggingen!
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 Som gjest tror jeg ikke man legger så godt merke til hvem som er fra hvilken side..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå