Gå til innhold

Corpse Bride

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gir egentlig blanke i selve gifte-seg-kaka, og desto mindre blanke i kaketoppen, men hvis noen finner ut hvor jeg kan skaffe en slik her til lands, hadde det jo vært litt gøy. Forslag?

Fant en til salgs på ei amerikansk side, til den nette sum av rundt 1600,-. Ærlig talt.

Videoannonse
Annonse
Gjest StoreSky
Skrevet

Haha! Dödsfestilig! Det vil jeg overtale kjäresten til!! hehhe! men spörs da om han er enig..... :sjenert:

Skrevet (endret)

Her koster den 750,- + frakt

Disse kommer på ca 500,- + frakt

De var jo så stilige at de er verd noen kroner da :ler:

Endret av msplum
Gjest Neferet
Skrevet

De er jo så stas! Verdt hver eneste krone synes jeg også!

Skrevet

Haha, jeg fant en her som jeg valgte å kjøpe. I mitt naive, kreative sinn ser jeg for meg at jeg kan lage til en form de kan stå på. Var hakket billigere fant jeg ut. Nei, jeg er ikke gnien, men gidder ikke bruke så veldig mye penger på en sån filledetalj. Må si jeg likte veldig godt de forslagen som kom opp i tråden i hvert fall, tusen takk!

Skrevet

Er dette noe nytt eller...?!

Syns det ser makabert ut jeg, men skjønner at det skal være morsomt, er det fra en tegnefilm eller noe?

Hilsen uvitende.. ;)

Skrevet
Er dette noe nytt eller...?!

Syns det ser makabert ut jeg, men skjønner at det skal være morsomt, er det fra en tegnefilm eller noe?

Hilsen uvitende.. ;)

Det er fra en animasjonsfilm ;)

http://www.imdb.com/title/tt0121164/

Skrevet

Det er som nevnt fra en ganske søt film av Tim Burton. Både min tilkomnmende og jeg liker den veldig godt, derfor ville vi ha det som ekstra detalj. Vi syns også det er litt morsomt, i tillegg til at vi ikke liker at absolutt alt skal være sånn überromantisk. Brudevalsen er for eksempel "If I Die Tomorrow" av Motley Crue. :)

Skrevet

De var skumle! :redd:

Jeg ville ha valgt denne. :fnise:

Gjest antigartner
Skrevet (endret)

Jeg synes også de er litt søte, men for de som ikke har sett filmen eller er innforstått med Tim Burtons estetikk, så blir det bare rart.

Ser for meg at "grandtante Gunda fra Engerdal" ville fått hjerteinfarkt hvis hun skulle forsynt seg fra en kake med en slik topp.

Endret av antigartner
Skrevet

Thihi, det er kanskje det tryggeste! Men kan rett og slett ikke la være å gå for denne, blir så gøy å se hva den eldre, småkristne garden mener om den, haha!

Skrevet
Thihi, det er kanskje det tryggeste! Men kan rett og slett ikke la være å gå for denne, blir så gøy å se hva den eldre, småkristne garden mener om den, haha!
Kjempekult! :tommelsmil:
Gjest *Mim*
Skrevet

Nå vil jeg defintivt gifte meg en gang til. :)

• 2 uker senere...
Skrevet
De er jo tøffe. Har lyst på de, sammen med denne kaken...

Steike... den kaken vil jeg ha! :) Noen som vet om en god kakebaker i Bergensområdet, som ikke er så himla dyr? :sjenert:

Skrevet
De er jo tøffe. Har lyst på de, sammen med denne kaken...

Hihi :fnise:

Er kanskje den kuleste kaken jeg har sett!!!! Kjempe tøft!!!

Og til dere som vil ha kaketopper med Corpse Bride-figurer: Go for it!

Gjest Grafica
Skrevet

SÅNN SKAL JEG HA! :D Fytterakkern så kult, jeg og forloveden min ELSKER tim burton og corpse bride!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...