CHANELine Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Noen her som har prøvd den? Og fremfor alt.Virker den? Kjekt å vite før jeg eventuelt anskaffer den.
Eske Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 (endret) Jeg legger inn en bump her, da jeg lurer på det samme! (Og ja, jeg ser at tråden er gammel.) Endret 11. januar 2010 av Eske
Munchkin Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 Jeg har prøvd denne, og den virker veldig bra Ei vennine kjøpte bleking hos tannlegen (for 1000 pluss kr) Dentaworks virket like bra på meg som den dyre gjorde for henne Husk å holde deg unna kaffe, vin og div fargesterke drikke og mat, den uka du bleker Og pass på å få "kremen" litt inn mellom tennene også så ikke bare overflaten blir bleket ...og ja, jeg så også at denne var gammel Men bedre sent enn aldri :gjeiper: -Lykke til, og husk å smile pent-
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2010 #4 Skrevet 19. februar 2010 Brukt DentaWorks lenge nå , den fungerer utmerket. Ikke glem å bruke Dentaworks Rabattkode da, når dere bestiller, fri frakt er en grei ting
Nuttery Skrevet 16. oktober 2014 #5 Skrevet 16. oktober 2014 Jeg har bestilt dentaworks nå! Er det noen som vet hvor lang leveringstid det er?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå