Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Har du blitt forlatt av kjæresten din for en annen? Hvor lenge var dere sammen og hvor lenge varte eksens forhold til den nye?
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Har du blitt forlatt av kjæresten din for en annen? Hvor lenge var dere sammen og hvor lenge varte eksens forhold til den nye? Jeg har blitt forlatt av mannen min til fordel for en annen. Vi hadde vært sammen i 9 år og gift i syv. To barn på 3 og 6 år. Det nye forholdet til mannen min varte i vell 2 år. Da hadde hun vært gravid 2 ganger, men mistet en gang og tatt det bort en gang. Totalt kaos med andre ord. Koste jeg meg.... jepp.
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 Forlatt plutselig... (etter 15 år og 2 små barn) til fordel for en kollega. Gjenstår å se hvor lenge det varer.
Gjest lillagubban Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 Ja, etter at vi hadde vært sammen i ca 10mnd. Han var på besøk hos meg som hadde nettopp flyttet nærmere ham for å studere, og slo opp, da hadde han vært sammen med en annen i en måneds tid. Når han kom tilbake hadde den nye kjæresten allerede funnet seg en ny Noen er bare håpløse. Det er min store skrekk å bli forlatt etter mange år og med barn.. Kan ikke forestille meg hvor fælt det må føles...
RockerGirl Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 Vi hadde også vært sammen i ca 10 mnd.. (Vært litt av og på da, men. Kompliserte greier) Og siste halvåret planla han vel egentlig å prøve seg på ei annen, som han gjorde rett etter han gjorde det slutt for en heeelt annen grunn (påsto han). De er sammen ennå (men er ikke så lenge sia det skjedde), men jeg har også funnet meg en ny, så jeg kom fort og greit over det En utrolig lang og komplisert historie! Forholdet var egentlig bare slitsomt, hvor jeg var hodestups forelska og han brydde seg egentlig ikke, og syntes det var greit å ha en dame så han fikk seg noe regelmessig..
Gjest mann26 Skrevet 19. juli 2008 #6 Skrevet 19. juli 2008 Eksen min dumpa meg for ca 1,5 år siden til fordel for en høy, mørk og dritsexy mann (tilogmed hetero meg klarer se det). Forholdet vårt varte i ca 9 mnd, jeg var dritforelska, men det var visst aldri hun. Var veldig godt for selvtilliten min... Vet ikke om de er sammen nå, har ikke snakket med eksen siden hun slo opp. Er fortsatt bitter, men savner henne ikke da jeg er blitt sammen med ei dritsøt jente nå :rødme: .
Gjest j28 Skrevet 19. juli 2008 #7 Skrevet 19. juli 2008 Pappaen til jenta mi forlot meg for ei anna ei, når jenta vår var ca 4 mnd. Det varte i ett år før hun nye kastet han ut fordi han var utro mot henne også. Kan ikke gjøre annet enn å le egentlig What goes around, comes back around... Bitter er jeg ikke, men har nok vanskelig for å stole på andre, selv nå tre år etter.
Mrs B Skrevet 20. juli 2008 #8 Skrevet 20. juli 2008 Ja jeg har blitt forlatt av samboern min for en annen. Men ikke at han tørte å innrømme det da.. Spurte han rett ut om det var en annen, og han sa nei. Kompisene hans fortalte senere at dette ikke var tilfelle, at han hadde ho fra før. Men det skjønte jeg, ble "plutselig" sammen med en annen etter 2 uker.. Vi hadde da vært sammen i nesten 2år, samboere i 9mnd av dem. Han giftet seg med ho, fikk 2 barn og er nå skilt. Hva grunnen til det er vet jeg ikke, har ikke akkurat hatt kontakt med han etterpå Men dette er vel 10år siden, så er laaaangt over det nå. Er gift sjøl og venter barn i desember
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2008 #9 Skrevet 20. juli 2008 Nei, men jeg forlot eksen pga en ny... Vi hadde vært sammen i 3 år og var samboere. To år siden nå, og er fortsatt sammen med han jeg forlot ham til fordel for (vi planlegger nå bryllup). I forholdet med eksen hadde han det supert mens jeg ikke hadde det noe bra, jeg prøvde, men han brydde seg ikke. Så bruddet hadde komt uansett - ny kjæreste eller ikke.
Gjest Bond Skrevet 20. juli 2008 #10 Skrevet 20. juli 2008 Tråden er ryddet iht KGs regler. mrs_bond, mod
Gjest Gjest_Karin_* Skrevet 20. juli 2008 #11 Skrevet 20. juli 2008 Har du blitt forlatt av kjæresten din for en annen? Hvor lenge var dere sammen og hvor lenge varte eksens forhold til den nye? Ja - får nesten si heldigvis...ekteskapet vårt var ikke noe å skryte av uansett. Han fikk to barn med den nye og de er sammen den dag i dag, 10 år etter affæren de hadde. Selv har jeg det mye bedre i dag med ny partner.
Lissi Skrevet 20. juli 2008 #12 Skrevet 20. juli 2008 Har du blitt forlatt av kjæresten din for en annen? Hvor lenge var dere sammen og hvor lenge varte eksens forhold til den nye? Nei :rødme:
camilla* Skrevet 20. juli 2008 #13 Skrevet 20. juli 2008 Var sammen i tre år, forholdet skrantet. Han møtte en på byn som overøste han med masse opmerksomhet og han fant ut at han ville prøve med henne. De var sammen i fire måneder, og han ville så tilbake til meg. Jeg hadde møtt han som idag er in mann, og sa nei. Jeg og mannen har vært sammen i 13 år. Min x har hatt mange forhold i disse årene, og sier til våres felles venner at han alltid vil savne meg og ingen han treffer får han det som vi to hadde. Ja, ja..
Teriyaki Skrevet 20. juli 2008 #14 Skrevet 20. juli 2008 Nope. Det har ikke skjedd. Har vært sammen med nåværende kjæreste i et år om en måned.
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2008 #15 Skrevet 20. juli 2008 Var sammen i tre år, forholdet skrantet. Han møtte en på byn som overøste han med masse opmerksomhet og han fant ut at han ville prøve med henne. De var sammen i fire måneder, og han ville så tilbake til meg. For en vinglefyr! Han må ha hatt særdeles dårlig vurderingsevne i og med at han ikke visste hva han ville i sitt relasjonsliv!
camilla* Skrevet 20. juli 2008 #16 Skrevet 20. juli 2008 For en vinglefyr! Han må ha hatt særdeles dårlig vurderingsevne i og med at han ikke visste hva han ville i sitt relasjonsliv! Ja det kan du si. Han har senere sagt at han trodde at det vi hadde sammen (slik forholdet vårt var) slik ville han få det med en annen, uansett hvem. Senere har han jo sett at det ikke er tilfelle. Ung og dum kalte han seg. Men han er jo fortsatt like vinglete når det gjelder damer og forhold. og fy så vondt det er å miste samboeren sin til en annen.
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2008 #17 Skrevet 20. juli 2008 fy så vondt det er å miste samboeren sin til en annen. Ja, det må være ille! Men: menn som vingler og ikke vet hva de vil i sine privatliv...er de så mye å samle på egentlig?
camilla* Skrevet 20. juli 2008 #18 Skrevet 20. juli 2008 Ja, det må være ille! Men: menn som vingler og ikke vet hva de vil i sine privatliv...er de så mye å samle på egentlig? nei, de er ikke det. Men det er allikavel vond, der og da og en stund fremover. Sånn er det bare. I ettertid ser man jo at det var bra og at man har det bedere nå.
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2008 #19 Skrevet 22. juli 2008 Har du blitt forlatt av kjæresten din for en annen? Hvor lenge var dere sammen og hvor lenge varte eksens forhold til den nye? Var sammen i 6 år, tydeligvis ble det nye forholdet heller kortvarig da han ville tilbake etter 1 mnd...
Gjest Betty89 Skrevet 22. juli 2008 #20 Skrevet 22. juli 2008 Var sammen i 6 år, tydeligvis ble det nye forholdet heller kortvarig da han ville tilbake etter 1 mnd... Tok du ham tilbake da? Hvordan gikk det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå