*M* Skrevet 26. mai 2003 #1 Skrevet 26. mai 2003 Jeg er på jakt etter et godt nedlastingsprogram for musikk osv. bør jeg bruke Kazaa, WinMX eller noe annet? PC'en min har nemlig hatt virus og jeg har ikke hatt råd til å reparere den før nå. Har snyltet litt på jobbens pc
Gjest Lea Skrevet 26. mai 2003 #2 Skrevet 26. mai 2003 Jeg har best erfaring med WinMX. Har opplevd flere ganger at KaAza har tatt med seg virus, både hos meg og hos andre.
Gjest Admin'C Skrevet 27. mai 2003 #3 Skrevet 27. mai 2003 imesh kan også prøves men kjør spybot etter instalasjon mens imesh er oppe da og hvis spybo skal scanne ved neste oppstart så si nei ellers kan du bruke oDC++ gempond.com/odc dette programmet er genialt, og for å få tilgang til de gode hubbene så må du dele en viss mengde, hos noen er det 5gb hos andre 25gb osv. Mens du laster ned kan du også chatte, sier bare MÅ PRØVES
Helena Skrevet 27. mai 2003 #6 Skrevet 27. mai 2003 Bruker dc jeg og, men som sagt over må du dele mye for å komme inn på de beste hubene.
Malou Skrevet 28. mai 2003 #7 Skrevet 28. mai 2003 Jeg bruker KazaaLight jeg. Har også vært innom WinMX, men synes ikke det var like lett å finne det jeg var ute etter der. Har hatt noen småvirus opp gjennom tidene, men så vidt jeg vet er det ikke noe en up to date virus program ikke har klart å fange. Hadde en del problemer med at PC'n hang seg opp når jeg brukte Kazaa, men etter at jeg skiftet til KazaaLight (den reklamefrie versjonen) har jeg blitt kvitt dette problemet. Jennifer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå