Gjest Evalina Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Hva skulle din perfekte piknik inneholdt? Altså av mat og drikke? Noen som føler for å komponere et forslag til et enkelt herremåltid ute i det fri, la oss si i juli/august? Veien til mannens hjerte osv...
Gjest hyggelig Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Musserende rosevin evt. champagne hvis man har litt mer penger å bruke. Ferskpresset juice evt. meierienes juice som ikke er fra konsentrat. Fersk frukt som f.eks jordbær, melon, bringebær etc. Ferske brødvarer, både grovt og fint. Fancy kjøttpålegg. Gjerne ferske reker(og sitron) også- og noe å tørke fingrene med etterpå En god salat. egg, kanskje. Et stort piknikteppe så man kan boltre seg og ha maten på uten å ligge halveis utenfor. Noe godt å knaske på tilslutt. Potetskruer, bridgeblanding,vingummi (hehe ikke så veldig fancy da, men...!) Men så er jeg svak for godterier da... Levende lys hvis det er skumring/mørkt. Ordentlig bestikk(ikke plast) og litt finere glass (de kan gjerne være av plast så lenge de har stett.) ...Også hadde det vært veldig deilig hvis mannen kunne kile meg litt på armen samtidig
Emile Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 Jeg har et kakeforslag; en liten pavlova, enten formet som et hjerte, eller en sirkel som vanlig. Med masse røde bær oppå må jo det bare bli lekkert da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå