Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?act=members Se der, på KG så er det tre stykker som kaller seg for Skrue. Du vet vel hva det betyr? Nå kan du få tre lykketiøringen så du kan lage en mektig amulett, eller du kan lage tre, eller kanskje sette dem sammen til en kjempe stor en. Siden jeg tipset deg om dette, du tror vel ikke at du kan trylle frem litt rikdom til meg? Kanskje evig liv og så mange deilige jenter jeg vil ha også?
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Gikk visst ikke skrive direkte link til medlemmene man søker på. Barer skriv skrue i søkefeltet på medlemmer og trykk enter så ser du det. Tre stykker.
Gjest Magica de Spell Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 hmmm....kanskje *FOFF* Må dra en tur tilbake til Vesuv og tenke meg litt om
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 Det heter Poff-bomber og ikke foff-bomber. Det har i hvert fall jeg lært. Jeg vet at noen opererer med begge..
The Kitten Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 Det heter Poff-bomber og ikke foff-bomber. Det har i hvert fall jeg lært. Jeg vet at noen opererer med begge.. Hmm, skulle tro Magica visste hvilke bomber hun hadde.
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 Kan vel ikke lage mer enn en uansett, siden hun også trenger første mynten andre rikinger har tjent, ikke bare skrue sin.
Gjest Magica de Spell Skrevet 18. juli 2008 #7 Skrevet 18. juli 2008 Kanskje hun opererer med begge? Du vet det ikke før du blir utsatt for dem....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå