Gjest Bloom Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Skal på ferie i morgen og tar fly fra Gardermoen. Bor ca 1,5 time unna. Vi reiser fra retning Trondheim til Oslo- E6. Noen som kjører denne veien ofte? Eller har kjørt der de siste dagene? Lurer bare på om det er mye vegarbeid o.l. der nå? Mener å ha hørt det, men finner ikke noe særlig info på nettet. Må vi bergene mange ekstra timer på kø osv? Flyet vårt går i 18 tiden, så vi regner god tid å drar herifra ca 12. Men trenger vi lenger tid??? Er så kjedelig å få det travelt. Vet forresten ikke om jeg har lagt tråden på riktig emne... Men men. Håper jeg får noen svar!!! :D
Gjest Pet Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 Det finner du ut på sidene til Statens Vegvesen.
Reveal Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 Det er endel veiarbeid i Stange (skapte noe saktegående en liten stund). Og en lørdag i ferien (om jeg ikke tar helt feil så er det vel denne helgen den gamle "fellesferien" starter)? Ville lagt inn en reservetime... Bedre å komme for tidlig enn for sent!
momo Skrevet 20. juli 2008 #6 Skrevet 20. juli 2008 Er en del veiarbeid den veien, men det tar maks 30 min lenger enn normalt vil jeg si. Er bare en uke siden sist jeg kjørte den veien til gardemoen, bruker vanligvis 1 time og 15 min og brukte vel istedenfor 1 time og 30 min. Har og kjørt strekningen flere ganger bare inn til oslo også i det siste og er blitt maks 30 min forsinka, stort sett bare 15 min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå