Gå til innhold

Hva slags utdanning har du/får du?


Gjest Dolphina

Hva er du/blir du utdannet innen?  

  1. 1. Hva er du/blir du utdannet innen?

    • Helse og sosial
      32
    • Utdanning
      22
    • Kontor/adm
      11
    • Regnskap og økonomi
      11


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg utdanner meg til å bli sykepleier. I tillegg har jeg en datautdannelse (som egentlig ikke brukes til så mye fornuftig)...

I tillegg håper jeg på en videreutdannelse etter sykepleien. Det blir mange år på skolen det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er akkurat ferdig med psykologi grunnfag, kommer til å ta ferdig bachelor i psyk.Deretter en mastergrad forhåpentligvis :) Men akkuart hvilken type jobb jeg havner i vet jeg ikke enda...håper å få en bedre ide om hva jeg skal fordype meg i underveis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er endelig ferdig med 1.året på førskolelærerutdanningen, har to år igjen. Etter det kunne jeg godt å tenkt meg å ta spes.ped., men tviler på at jeg kommer til å ta det. Begynner å bli litt lei skole etter 15 år. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pudding

Hei! :)

Jeg holder på med medisin. Har nettopp startet på mitt fjerde år, bare to igjen... Gleder meg veldig til å blir ferdig! Begynner å bli veldig studielei nå. Savnet en pause mellom skole og studier. Men nå blir det pause mellom studier og jobb isteden, og det er jo ikke så verst det heller!

Spennende å lese hva dere andre driver med!

Klem fra Pudding 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er nettopp ferdig med tre år på Norsk Hotellhøgskole, så nå har jeg en bachelorgrad i reiselivsledelse. Hva jeg skal jobbe med vet jeg ikke ennå.. Har lyst å studere mer, men har lagt det litt på is foreløpig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er filolog med hovedfag i nordisk. Tar for tiden grunnfag i KRL på ren hobbybasis, for å unngå intellektuell "tørke".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sykepleier på 8.året. Men har veldig lyst til å ta videreutdanning nå. Helst innen barnesykepleie.

Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms Chanandler Bong

Blir forhåpentlig vis trafikklærer. Også skal jeg bli den slemmeste førerprøvesensoren i historien. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er utdannet vernepleier :) (3.årig høgskole)...og ønsker å ta videreutdanning i spesialpedagogikk....men mulighetene i mitt nærmiljø er begrenset.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest apple - ikkje innlogga

Eg er ferdig med 3. året av ein fireårig bachelor grad i ingeniørfag (matematikk, data og kommunikasjon) ved eit canadisk universitet. Eg elskar å studera, og har lyst å ta ein mastergrad i matte etter at eg er ferdig med bachelor. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er allmennlærer /adjunkt med opprykk.

Type evig student ved siden av jobben, har tatt miljøfysikk og grunnfag kristendom, begynner nå med mer matematikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har gått Helse og sosialfag ->omsorgsfag -> Barnepleie....jobbet både på aldershjem og i barnehage.Tok Artium fag og endte opp som lærling på ett vaskeri,der jeg med tiden skal opp til fagbrev innen Tekstilrenhold.

Ikke akkurat det jeg hadde tenkt men trives da så godt.

koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Achmed
Jeg går på BI på internasjonal markedsføring. Helt ok, men hadde nok ikke valgt det samme om igjen...... Litt kjipt nå som jeg har over 100000 i lån......... :roll:

jaja, hvis jeg bare får meg en jobb, så er det greit..

100k er da ikke all verden? Kommer til å ende på 500.000, jeg... (iallefall runder jeg 400)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...