Gå til innhold

Kastet ut etter fem år.....

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Linda_*
Skrevet

For ei uke sia kom jeg hjem fra ei uke hos mine foreldre. I det jeg skulle låse meg inn, passa ikke nøkkelen. Trudde først jeg hadde brukt feil nøkkel. Men ingenting. Så jeg ringer samboeren min gjennom de fem siste åra. Han tar ikke tlf. Litt etter kommer en SMS: "Sjekk postkassa". Jaja, tenkte jeg, kanskje det hadde vært noe feil så han måtte bytte lås. I postkassa lå det en nøkkel, men ikke til huset riktignok og ett brev, eller en lapp vil jeg si. På lappen sto det: "Har møtt ei anna i helga ( ! ) har reist på ferie med henne, sakene dine står på N.N lager, sorry".

Ble helt fortvilt og trodde det var en spøk, tilfeldigvis kom en nabo ut, som sa hu hadde sett at samboern min hadde styrt på med flyttebil og esker, å trudde vi sku flytte. Hun kjørte meg til ei vennine.

Dette kom virkelig som lyn fra klar himmel, det er ingen indikasjoner på noe som helst er gale, før jeg reise tok han meg med på romantisk middag og gav meg noen øreringer som var ganske dyre. Så ei uke etterpå er alle tinga mine kasta rotihop oppi mange esker som er kjørt inn på ett lager. Har prøvd å ringe og sende SMS, men får bare svar: "Sånn er det. Ønsker ikke mer kontakt, er det noe du mangler, send sms når du har fått adresse".

Jeg har liksom ingenting nå, mistet huset jeg har vært med å innrede og pusse opp. (Men han eier det) alle tinga, å da mener jeg alt som er mitt har han kasta ut. TIlogmed WC skiltet som jeg kjøpte på IKEA har han klort ned, tydelig at han ikke skal ha noe krav mot meg. Var med ei vennine å kikka inn vinduet, å det er tydelig at den nye dama har fløtta inn, masse bager på gulvet i stua, noen ting jeg ikke har sett før.... ANer ikke om han møtte a i helga eller om dem har drivi på lengre, virker slik, siden naboen sier at han fløtta ut masse ting, og at det er komt masse nytt. Det er tilogmed skifta postkasse. hennes navn er hengt på en teipbit over mitt.

Føler meg så utrolig hjelpesløs nå, har ingenting, fikk en sms i dag: "Har overført 19750 kroner til deg, har regnet ut at det er passende for den tida du brukte på å pusse opp badet". Det var vi ferdig med for tre uker siden. Jeg aner ikke hva jeg skal ggjøre!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Seriøst? Er det mulig? Dette har jeg vanskelig for å fatte! For en drittsekk av en x-samboer du har! Dette høres jo helt sinnsykt ut!

Skrevet

Jeg har ikke ord!.....går det virkelig an å oppføre seg så jævlig???

Gjest Gjest
Skrevet

Tuller du eller???

Den der historien er jo bare helt vanvittig. Hadde jeg opplevd noe sånt hadde jeg nok verken følt meg hjelpeløs eller noe annet offeraktig, jeg hadde blitt så kokforbannet at jeg hadde sendt fyren alle onde tanker jeg kunne komme på for så å avskrive han totalt og vært svæææært lykkelig for at jeg var kvitt han.

Altså, ingen problemer i forholdet og så har han plutselig møtt ei dame i helga, kastet deg ut og dratt på ferie med henne? Høres ut som noe hentet fra en såpeopera.

Gjest Gjest
Skrevet

Kan ikke skjønne annet enn at dette må være en dame han har hatt et forhold til en stund. Virker som om de hartenkt at det var en passende anledning til å bringe forholdet et skritt videre mens du var bortreist.

Men din ex-samboer må jo være utrolig umoden og konfliktsky som velger denne utveien. Og den nye dama kan jo heller ikke være vel bevart hvis hun syntes dette var en ok måte å flytte inn hos en ny type på.

Hadde jeg vært ts tror jeg fortsatt jeg ville ventet på at noen skulle komme og fortelle meg at det hele var en dårlig spøk......

Skrevet

FY søren, for et frastødende eksemplar på et menneske den fyren er! At det går an! Snakk om å være et feigt rasshøl!

På et vis så er det jo bra at du slipper å kaste bort mer tid på ham, men han kunne da for svingende gjort til på en litt mer diplomatisk måte! Du har min fulle sympati!

Skrevet

Trodde ikke dette var mulig å gjøre jeg. Skjønner ikke at ekssamboeren kan oppføre seg så forferdelig mot deg etter at dere har bodd sammen i fem år.

Dessuten virker det veldig usannsynlig at han traff henne i helgen og så har hun flyttet rett inn hos ham. Da ville jeg trodd at han har hatt et forhold til henne når dere var sammen. Men det trenger jo ikke å være slik.

Skrevet

Jeg mener også at han må ha hatt et forhold til denne dama mens han var sammen med deg. Det tar jo tid å bestille låser og eventuelt skifte dører......

Dette er planlagt. Ingen flytter sammen på ei uke, uten å kjenne hverandre????

Ingen tegn i forholdet deres på at alt ikke var helt 100%?

Gjest Nishiki
Skrevet

Jeg hadde tatt en opptelling av tingene mine, sørget for at hver en sak jeg eide var i mine hender og så hadde jeg latt mannen seilt sin egen sjø.

En slik drittsekk kan vel hun nye bare beholde, du er da bedre en som så?

Gjest Tanita
Skrevet

For et kaldhjerta menneske! Dessuten, koster det mer enn 19000 kr å pusse opp et bad. Eller?

Gjest Lunis
Skrevet

To ord.

Hent. hagla.

Jeg tipper han har planglagt dette i lang tid, for det krever seriøst baller å være så frekk!! Eller så er det bare jeg som nekter å godta at noen kan være så ond på impuls. For ett begredelig krek, jeg håper den nye dama gir han herpes!

Gjest Gjest_Linda_*
Skrevet (endret)

Kan fortsatt ikke fatte det har hendt... Jeg kan ikke se noe som tilsier at vi har hatt problem som gjør at det skal bli slutt. Jeg veit ikke, har ikke noe som tyder på at han har hatt forhold heller. Alt er bare helt merkelig nå. Tror jeg har fått alle tinga, men aner ikke, har ikke orka se igjennom alt, er så mye pes...

Greier ikke være forbanna heller, veit ikke hva som er hendt, alt føles bare uvirkelig, for han er ikke sånn, han har alltid vært kjempesnill og hjelpsom, aldri sagt eller gjort meg noe ille

Endret av mrs_bond
Gjest Gjest_Lita_*
Skrevet

Skjønner godt du er lei deg. Og sjokkert. Du har vel hatt maks uflaks med samboer.

Men i det lange løp tror jeg du vil komme til å prise deg lykkelig over å være kvitt'n. For et krek!

Og tenk om du hadde fått barn med slik feig passiv-agressiv løgner (han traff neppe den dama i helga).

Jeg tror ikke det er nødvendig å ønske ham noe vondt (men forståelig om du gjør det). Fyren må faktisk våkne med seg selv på hodeputen hver morgen, og det må da være straff nok...

Det er den nye dama som virkelig har trukket det korte strået her - men hun ligger som hun har redet...

Over åtti prosen av alle ekteskap som starter med utroskap går foresten i vasken, mot femti prosent ellers. (Og uansett vet hun fra dag én innerst inne at denne mannen er en konfliktsky feig slask hun ikke kan stole på noensinne.)

Jeg skjønner at dette må være aldeles fryktelig grusomt nå, og jeg håper du kommer igjennom sorgen og sjokket og finner en livsledsager som virkelig er verdt din kjærlighet i fremtiden.

PS: Har du kvitteringer på materialer du la ut for til oppussingsarbeidet har du rett til å få disse pengene tilbake samt muligvis også rett på å delta i verdistigningen på leiligheten som er følge av oppgraderingen.

Skrevet

:hakeslepp:

For en latterlig unnskyldning av en forhenværende mann!

Ja, hun nye har definitivt trukket det minste strået hun kunne finne.

Ikke prøv å forstå det her. Bortkastet tid. Normale mennesker vil aldri forstå sinnsyke ting.

Håper du får det bedre fort :klem:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bare sitter og måper her...

Enig med hun over her; HENT HAGLEN! Og ikke er han mann nok til å ta det opp med deg på en ordentlig og menneskelig måte heller, fy flate, noen må låne den mannen noen baller så han kan komme og forklare seg!

Ynkligere, mer patetisk menneske skal du se langt etter! Jeg er ikke for vold eller liknende, men jeg har sagt til samboeren min at hvis han finner på noe tull, så blir det seriøst bank(selv om han er større og sterkere enn meg). Hadde dette skjedd meg hadde jeg gått over stokk og stein for å gitt ham et spark i balla!

Lykke til!

Skrevet

X'en min er litt av samme typen. (Han gjorde ikke noe så forferdelig, men han var ikke akkuratt noen engel).

Alt er fantastisk og bra, og plutselig tar alt en helt annen vending uten at noe har skjedd. Du sitter der forvirra mens han ikke vil snakke om det, forklare hva som har skjedd eller noe. Bare "sånn er det.. Sorry"

Det beste er bare å drite å sånne personer. Har jeg lært. De er rett og slett dumme, de mangler IQ!!

Prøv å hev deg over det (Selvom det ikke er lett), men når du virkelig har kommet over han vil du bare være glad for at du prøvde å glemme han så fort som mulig og ikke brukte masse tid på å tenke på det som skjedde osv.. Bruk tia på noe nyttig!!

Gjest Oxford
Skrevet

Fy søren, er det mulig!?! :hakeslepp::kjefte:

Du kan være glad for å ha blitt kvitt en slik feig, patetisk og hjernedød fyr.

Jeg har ikke ord! Hadde min samboer gjort noe slikt mot meg hadde jeg mildt sagt blitt voldsomt forbannet - og tro meg: Jeg hadde aldri snakket med ham eller kastet et blikk på ham igjen.

Gjest Gjest
Skrevet

Har du virkelig ikke fått noe indikasjoner på at "det var en slik type"? mangler jo helt tydelig emati og har nok aldri vært skikkelig glad i deg "på den rette måten"..... aldri noe mistanker?

han for øvrig skal du bare være glad for å bli kvitt, ikke ett menneske noen vil ha.

Skrevet

Å oppleve noe slikt etter 5 år er helt ufattelig! Han viste seg virkelig å ikke være noe å samle på! Er enig med de andre på tråden her, han møtte henne neppe den helga...

Du må bare kjempe deg igjennom dette, en dag skal du se at du er oppriktig glad for å være kvitt noe så håpløst som den mannen der!

Gjest Betty89
Skrevet

Å harregud! Jeg hadde klikka fullstendigt! :kjefte:

Tror til og med jeg hadde satt fyr på hele leiligheten hans -.-

Vell du får tenke på dette : De kommer trolig nokk ikke til å vare lenge og han kommer til å sitte igjen alene. :ler:

Ta med deg ettpar venniner på byn å glem hele rasshølen.

Heldigvis finnes det flere fisker i sjøen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...