Gjest Mayamor Skrevet 26. mai 2003 #1 Del Skrevet 26. mai 2003 Pst... Har skiftet nick... Har irritert meg litt over nicket mitt etter jeg ble 31 år i april... Så nå "heter" jeg Mayamor... Men er samme jenten alikevel... Valg av nick var ikke helt gjennomtenkt gitt... :oops: Nå er det mer tidløst ja... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 26. mai 2003 #2 Del Skrevet 26. mai 2003 For meg vil du alltid være Maya30. Er ikke det enda mer tidløst da ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freaky Skrevet 27. mai 2003 #3 Del Skrevet 27. mai 2003 Mayamor er jo kos da Men du behøvde jo ikke skifte nick bare fordi du ble 31 vel? Jeg for min del er 29 på fjerde året nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 27. mai 2003 #4 Del Skrevet 27. mai 2003 Jeg trodde du hadde nedkommet med et barn jeg,lurte sterkt på om du hadde gått gravid uten å si noe. Så hadde du bare forandret nicket hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 27. mai 2003 #5 Del Skrevet 27. mai 2003 ja men er ikke maya gravid da? Jeg trodde også at babyen kanskje var kommet litt tidlig her nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 27. mai 2003 #6 Del Skrevet 27. mai 2003 Jo det stemmer at jeg er gravid... Men med termin 19 november - hadde det blitt vel prematur... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 28. mai 2003 #7 Del Skrevet 28. mai 2003 Huff ja, det er vel litt tidlig for den å poppe ut enda. Babyen får nøye seg med sol og badeliv fra innsiden denne sommeren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå