Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Hva er de beste sidene ved høsten? Mørkere netter, regn, fallende løv, varme klær...
The Kitten Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Hva er de beste sidene ved høsten? Mørkere netter, regn, fallende løv, varme klær... At jeg har bursdag da Hilsen The Kitten :banantroll:
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 Hva er de beste sidene ved høsten? Mørkere netter, regn, fallende løv, varme klær... Den friske klare høstlufta! Fargene på trærne. Nytt semester! :-)
Tabris Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 Den friske klare høstlufta! Fargene på trærne. Nytt semester! :-) Jeg signerer denne, jeg. Jeg elsker høsten, min favorittårstid! Nytt semester, interessante fag, en frisk, krystallklar luft, nydelige høsttrær, den fantastiske høstvinden som blåser gjennom håret...
Gjest filleline Skrevet 19. juli 2008 #5 Skrevet 19. juli 2008 Stearinlys og kos i sofakroken med store, varme, myke pledd. Tøffe jakker og deilige skjerf!
Lady La-Laa Skrevet 19. juli 2008 #6 Skrevet 19. juli 2008 Det kom en fæl høstfølelse snikende bare jeg leste innlegget. Blir bare lei meg av høsten, synes ingenting er fint med den. Alt visner og dør og "de fine fargene på bladene på trærna" er også et resultat av dette. Etter en kort sommer er høsten starten på en laaaaang våt, kald og mørk tid før det kan bli lyst og varmt igjen. Uff, jeg ser at jeg har et svært negativt syn på høsten, så jeg skal titte jevnlig innom her og se om det kommer noen fine høst ting jeg kan ta til meg
Gjest Emera Skrevet 19. juli 2008 #7 Skrevet 19. juli 2008 Det kom en fæl høstfølelse snikende bare jeg leste innlegget. Blir bare lei meg av høsten, synes ingenting er fint med den. Alt visner og dør og "de fine fargene på bladene på trærna" er også et resultat av dette. Etter en kort sommer er høsten starten på en laaaaang våt, kald og mørk tid før det kan bli lyst og varmt igjen. Uff, jeg ser at jeg har et svært negativt syn på høsten, så jeg skal titte jevnlig innom her og se om det kommer noen fine høst ting jeg kan ta til meg Huff, jeg må visst bare henge meg på her... Men det er klart, kjøligere netter er en god ting med høsten. Sofa, pledd og te er en annen.
cilipili Skrevet 19. juli 2008 #8 Skrevet 19. juli 2008 Gleder meg til høsten nå Mørke kvelder med rødvin og stearinlys, votter, skjerf og LUER (elsker luer), Lyden av sterk vind og tungt regn..
Emile Skrevet 19. juli 2008 #9 Skrevet 19. juli 2008 Jeg liker høsten. Klærne..har allerede kjøpt et antrekk. Gå tur i skog og mark. En slager om høsten her, er boller og kakao hver søndag. Kos. Men, jeg er IKKE klar for høsten enda! Jeg har bare vært på stranda 3-4 ganger i år. Jeg vil ha mer sommer, sol og varme først, og så kan høsten bare komme!
Lise_ Skrevet 19. juli 2008 #10 Skrevet 19. juli 2008 Kakao under pledd ute. Hmm.... Eller det er vel kanskje bedre når det er vinter. Fargene er fine. Men jeg liker ikke høsten egentlig. alt lukker seg sammen for å vente på vår. Og da er det bare mørke og kulde igjen.... :gråte:
Gjest Eurydike Skrevet 19. juli 2008 #11 Skrevet 19. juli 2008 Masse deilige, norske grønnsaker. Krabbetid. Epler og plommer fra Hardanger! Og sesong for ferskt lam! Dessuten er temperaturen perfekt på fine septemberdager, med mild og rund, men samtidig frisk høstluft, og litt lav sol. Høsten er en deilig avslappet tid, synes jeg.
Gjest Ansjoni Skrevet 19. juli 2008 #12 Skrevet 19. juli 2008 Åh. høsten er min favorittårstid Så koselig å sitte under koseteppet med en god bok, og en deilig kopp te eller kakao, eller et glass rødvin! ( eller en flaske, delt med gode venner og et deilig ostefat!) Sitte inne og ha det varmt mens det regner og blåser ute. Tenne stearinlys. Og da er det jo snart jul også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå