Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt en Sony Ericsson mobiltelefon som jeg bestilte på Chess sine sider (jeg har også chess abonnement). Jeg har nå problemer med telefonen og ønsker å reklamere på den.

Tok derfor kontakt med Chess, som sier at de har fått ny leverandør etter at jeg kjøpte mobilen min og henviser meg videre til Sony Ericsson.

Er det vanlig at man må ta kontakt direkte med produsenten? Selv trodde jeg at jeg som kunde skulle forholde meg til butikken jeg har handlet hos. Fikk til svar at jeg bare hadde kjøpt via chess, og ikke av chess, og at det dermed ikke var deres problem. Ikke skjønner jeg hva h*n mener (aner ikke hvem jeg mailet med siden vedkommende hverken skrev navnet sitt eller hvilken avdeling h*n satt på), med forskjellen mellom via og av - ut fra slik jeg forstår så vil det jo da alltid være "via" når en kjøper mobiltelefon, de aller fleste kjøper jo "via" Elkjøp, Telekiosken osv. Svært få kjøper jo direkte fra produsenten.

Det er vel ikke så mye å gjøre med det, Chess har tydeligvis ikke tenkt til å være behjelpelig, men jeg lurer litt på hva andre har erfart og hva som er vanlig.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har handlet mobil via Netcoms sider og det er da moobi som er selger selv om jeg bestiller gjennom Netcom. Chess har nok samme ordning. Du fikk vel sikkert noen papirer med telefonen som anga selger?

Gjest Gjest
Skrevet

Du vil etter alt og dømme kunne reklamere til Chess.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...