Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2010 #21 Skrevet 20. januar 2010 Flere som kan anbefale en plass i Bergen og omegn som utfører brasiliansk voksing??? Setter pris på svar! Chica har jeg prøvd og anbefaler IKKE å gå der for brasiliansk voksing!!
Lykkelitenen Skrevet 20. januar 2010 #22 Skrevet 20. januar 2010 Jeg er også på utkikk etter brasilians i bergen. Hørt godt om wah wah å exhibition, men vil gjerne høre andres meninger... Dere som ikke likte chika, hva var galt? (greit å vite så jeg ikke finner det ut på den gale måten )
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2010 #23 Skrevet 20. januar 2010 Jeg er også på utkikk etter brasilians i bergen. Hørt godt om wah wah å exhibition, men vil gjerne høre andres meninger... Dere som ikke likte chika, hva var galt? (greit å vite så jeg ikke finner det ut på den gale måten ) På chica var bahndlingen ubehagelig, hun stod i døren og snakket, mens jeg lå der helt blottet.. Hun rev av mer hud enn hår.. Resultatet var at jeg ble over 500 kr fattigere, nesten alt håret var igjen og huden borte, jeg var kjempesår og helt ødelagt der nede, klarte så vidt å gå etterpå. Det såg skikkelig gale ut og det tok flere uker før det ble bra igjen!! Hun hadde også slått inn en nuppe gel jeg måtte smøre meg med før hun i det hele tatt spurte om jeg trengte den!!! (noe jeg ikke gjor) og pakket på meg en ny time hos hun, men jeg sa nei takk! ....Og kommer ALDRI til å gå tilbake dit!!!
Gjest Trolletrine Skrevet 25. januar 2010 #25 Skrevet 25. januar 2010 Jeg anbefaler Kilden Hud og Kroppspleie. De har åpnet i nye, superdelikate lokaler på Kilden senter, og de er flinke Jeg vet ikke om de har Brazilian voksing, men de har masse ulike behandlinger,så sikkert det også
Gjest Gjest_Tonje Skrevet 25. januar 2010 #26 Skrevet 25. januar 2010 Hammam Spa i Olav Kyrres gate er bra
mareika Skrevet 10. mai 2010 #27 Skrevet 10. mai 2010 Jeg er også på utkikk etter brasilians i bergen. Hørt godt om wah wah å exhibition, men vil gjerne høre andres meninger... Dere som ikke likte chika, hva var galt? (greit å vite så jeg ikke finner det ut på den gale måten ) Jeg har vært både på chica og på annes hudpleie. På chica fikk jeg følelsen av at det bare var rett inn og ut igjen.. ting gikk veldig kjapt, og ble liksom gjort i all hastverk. var veldig fornøyd på annes hudpleie. terapeuten spurte meg flere ganger om alt gikk bra, om jeg trengte pauser osv. og hun var veldig nøye. det koster litt mer der, men jeg betaler heller mer for å få det gjort skikkelig! koselig atmosfære er det der også. og man føler at man virkelig blir tatt vare på
AnonymBruker Skrevet 22. november 2010 #28 Skrevet 22. november 2010 Er det noen andre steder som anbefales i Bergen? Synes det er fryktelig dyrt på Wah wah men ønsker meg en god massasje og kanskje ansiktsbehandling.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2010 #29 Skrevet 26. november 2010 Er heller ikke fornøyd med Chica på Kløverhuset.. Går ikke der igjen.
glamorous Skrevet 27. november 2010 #30 Skrevet 27. november 2010 Jeg har tatt falske negler, fått ansiktsbehandling, massasje og voksing på chica og er sjokkert over alle negative tilbakemeldingene her. Jeg går alltid dit!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå