Nanaluanna Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Skal ta med venninnen min til hudpleie/massasje. Hvor er steder dere vil anbefale? Har prøvd wah wah i sandviken og xhibition. Greit nok, men føler man betaler en del for merkevaren "wah wah". Har vært på HUD i vaskerelven. Billig og greit, men bittelite og ganske ukoselig lokale og hun ene hudpleieren tøt nesten hull i hodet mitt! Litt dumt når man vil ha en behagelig og avslappende massasje:-) Har dere noen erfaringer med steder i Bergen og omeng?
AnetteR Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Har prøvd Annes hudpleie i Engen (ved teateret) - var ikke fornøyd... Men jeg har veldig lyst til å prøve kanebo salong i christian mikkelsens gate... Har ikke hørt noe om de, men ser koselig ut og jeg liker produktene. Jeg får følge med på tråden å se om det dukker opp noe spennende=)
Nanaluanna Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2008 Å? Hva var det som gjorde at du ikke var fornøyd? Annes var faktisk en av de jeg vurderte å gå på, så da er det nok tvilsomt at jeg satser på den nå.
AnetteR Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 Å? Hva var det som gjorde at du ikke var fornøyd? Annes var faktisk en av de jeg vurderte å gå på, så da er det nok tvilsomt at jeg satser på den nå. Har bare vært der en gang, så er kanskje litt drastisk av meg å anbefale deg å ikke gå dit. Å kalle det spa blir feil, minnet litt mer om et vanlig tannlegekontor.. Jeg synes hun som behandlet meg var tung å prate med, og det blei litt klinisk. Jeg var heller ikke helt fornøyd med resultatet av behandlingen. Men prisen kan man ikke klage på.. Jeg fikk mer følelsen av at dette er et sted du kommer for en regelmessig behandling, og ikke for spa følelsen... Men vi får vente å se om noen har andre erfaringer, føler meg litt slem når jeg gir kritikk...
Nanaluanna Skrevet 13. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2008 Nå har jeg prøvd CHica på kløverhuset også. Synes hudpleieren min "rekte" litt mye inn og ut av behandlingsrommet. "skal bare hente ditt " " skal bare gjøre datt" "tilbake om fem min"(egentlig tilbake om ti min) også prøvde hun og overbevise meg om at å sitte foran en data var det verste man kunne gjøre med huden sin. Jeg stusset og sa er ikke røyking verre og iallefall sol ma da være mer skadelig?? Neeeida. Strålingen fra skjerm var verre enn verst! Hmm.....ok? Nei litt sånn blanda følelser for den salongen.
fargegla82 Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 Ute etter billig og bra behandling?(Ingen lukseriøs spa asså..) >Bestill time på Hudpleieskolen i Bergen!Elevene der tar inn kunder-både ansikts-og kroppsbeh.til ca halv pris i forhold til vanlig salong!",)Timer både både formiddag og ettermiddag/kveld fra neste uke",) Ikke prøvd selv,men vet om flere som går regelmessig og er godt fornøyd",) Hilsen en kommende hudterapeut",)
Gjest ninni Skrevet 31. august 2008 #8 Skrevet 31. august 2008 er selv fast kunde på annes hudpleie. anbefaler stedet. god service og fine omgivelser. får ikke tannlege følelse.
Gjest Spa Gjest Skrevet 31. august 2008 #9 Skrevet 31. august 2008 Men jeg har veldig lyst til å prøve kanebo salong i christian mikkelsens gate... Har ikke hørt noe om de, men ser koselig ut og jeg liker produktene. Jeg har vært noen ganger på Kanebo og hatt fulldag spa eller hva de kaller det. Det kan absolutt anbefales. God service, rolig og behagelig atmosfære.
Gjest Gjest_ewita_* Skrevet 19. desember 2008 #10 Skrevet 19. desember 2008 hva er nummeret til hudpleier skolen da?
Nanaluanna Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #11 Skrevet 19. desember 2008 Hudpleieskolen... Gi en tilbakemelding på hvordan det var da, hvis du går
Gjest Gjest_Susan_* Skrevet 19. desember 2008 #12 Skrevet 19. desember 2008 Jeg var på dyprens på hudpleiesalongen på Åsane senter. Der var det kjempebehagelig stemning med dempet belysning, rolig musikk og kjempeflink hudpleier. Anbefales! Prisen var også bra sammenlignet med andre alternativer i Bergen.
Nanaluanna Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #13 Skrevet 19. desember 2008 Jeg visste ikke at det var hudpleiesalong på Åsane senter. Hva heter den?
desperate Skrevet 11. mars 2009 #14 Skrevet 11. mars 2009 Nå har jeg prøvd CHica på kløverhuset også. Synes hudpleieren min "rekte" litt mye inn og ut av behandlingsrommet. "skal bare hente ditt " " skal bare gjøre datt" "tilbake om fem min"(egentlig tilbake om ti min) også prøvde hun og overbevise meg om at å sitte foran en data var det verste man kunne gjøre med huden sin. Jeg stusset og sa er ikke røyking verre og iallefall sol ma da være mer skadelig?? Neeeida. Strålingen fra skjerm var verre enn verst! Hmm.....ok? Nei litt sånn blanda følelser for den salongen. Jeg anbefaler ikke Chica til noen. Har riktignok bare vært der en gang, og det var for voksing. Men når det er av typen brazilian er det faktisk ganske greit at "hudpleieren" ikke åpner og lukker døra til gangen sånn som det passer henne... Jeg syns også hun jobbet litt for hardt med å prakke på meg produkter, og var veeeeldig ivrig på å sette meg opp på ny time, selv om jeg ikke ville det - for hvis jeg ikke endret mening kunne jeg jo bare avbestille. Ehm.
Gjest Gjest_Theamor_* Skrevet 10. november 2009 #15 Skrevet 10. november 2009 Skal ta med venninnen min til hudpleie/massasje. Hvor er steder dere vil anbefale? Har prøvd wah wah i sandviken og xhibition. Greit nok, men føler man betaler en del for merkevaren "wah wah". Har vært på HUD i vaskerelven. Billig og greit, men bittelite og ganske ukoselig lokale og hun ene hudpleieren tøt nesten hull i hodet mitt! Litt dumt når man vil ha en behagelig og avslappende massasje:-) Har dere noen erfaringer med steder i Bergen og omeng? Eg har hørt at fløyenhudpleie er bra, har ikkje vært der sjølv. men det er ganske billig forhold til andre plasser eg har vært! :D Sjekk priser osv. på www.fløyenhudpleie.no
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2009 #17 Skrevet 16. november 2009 jeg vil abselutt anbefalle Paradis spa. De har lukket rom til de som skal ta spa, og de har et dobbeltrom hvor du kan ta med veninnen din. På dobbeltrommet har de boblebadekar og dysj også. Itillegg så har de et badebasseng disponibelt noen ganger i uken hvor det er dempet lys, fersk frukt, magasiner og stearinlys. Servisen er kjempe bra www.paradis-spa.no
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2009 #18 Skrevet 16. desember 2009 Noen her som kan anbefale en plass å ta brasiliansk voksing i Bergen og hva prisen er?
Gjest Gjest_Katrine_* Skrevet 16. desember 2009 #20 Skrevet 16. desember 2009 Jeg har tatt brasiliask voksing på faceit hudpleie i Bergen. Mener prisen lå på rundt 500. Lokalene er ikke noe særlig, men de som jobbet der var superflinke. Når det kommer til andre behandliger anbefaler jeg spaet som ligger på vestkanten. Litt dyrt, men absolutt verdt det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå