Gå til innhold

hei alle sammen...


dronning

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

ja' date='det er det ungene mine ofte kaller meg!![/quote']

Er det fordi de synes du sjefer for mye? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen :) !

Hvor mange barn har du?

Selv har jeg to gutter som blir 1 og 4 til sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

næ...jo gjerne det også,men ungene kaller meg helst for det i koselige situasjoner,der de selv er prins og prinsesse,ergo er jeg dronning..he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan gjør jeg det,når jeg ska svare et innlegg,utenat det blir lagt nederst på siden!????Kan noen være snill å svare meg på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle innlegg blir lagt i rekkefølge etter som de blir lagt ut, med andre ord de blir sortert etter klokkeslettet de blir lagt ut på. Sånn har iallefall jeg oppfattet det, men du kan jo prøve og spørre en moderator om det, eller Gry. Gry er vår alles kjære Sjef her inne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle innlegg blir lagt i rekkefølge etter som de blir lagt ut' date=' med andre ord de blir sortert etter klokkeslettet de blir lagt ut på. Sånn har iallefall jeg oppfattet det, men du kan jo prøve og spørre en moderator om det, eller Gry. Gry er vår alles kjære Sjef her inne. :)[/quote'] takk for svar!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig å kunne hjelpe. Vi som har vært her en stund må jo ta oss av dere som er nye. :) Ikke nøl med å spørre igjen. Og det gjelder ikke bare meg, det er jo derfor vi er her inne alle sammen. For å kunne gi råd og for å kunne motta råd og hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...