Gjest Olava Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Vi har tre kattunger, og ville vente til de er 12 uker før vi selger dem. Nå er de vel 11 uker, og vi har bestilling på den ene av ungene. Dessverre er kattemor nå så sint på ungene sine, at vi må holde dem adskilt. Hun knurrer og freser og det blinker i øynene. Det er vel naturlig at det blir slik, men er ikke dette litt tidlig? Vi er redde for at hun skal fly på dem og skade dem!
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Det er vel gjerne fra 10 ukers tiden at kattemor begynner å jage bort kattungene sine slik at de må skjønne at de må være selvstendige. Er sjelden jeg har opplevd at kattemor har skadet de, men litt biting, fresing o.l. har jeg i det minste opplevd. Og siden det bare er en uke igjen så ville jeg faktisk beholdt de den siste uken, evt latt kattemor få litt fred på et annet rom.
S_Dreams Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 Selv om de ikke er med mammaen sin siste uken, så har de likevel godt av å være sammen med søsknene sine. Behold dem siste uken også du:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå