Gjest lucky08 Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 (endret) . Endret 23. juli 2008 av lucky08
annamaria8 Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Hva var grunnlaget dere hadde for å spørre deres forlover om jobben? Og hvor lenge før gjorde dere dette? Jeg er så i tvil hvem jeg vil ha som forlover, har kun 1 venninne der jeg bor nå som kjenner "alt" om meg, men ting er ikke som det var mellom oss for tiden.. så er jeg så redd kanskje ikke ting bedres og vil derfor ikke spørre henne nå.. Men samtidig stoler jeg på at hun ville ta oppgaven seriøst. hvor godt synes dere forloveren skal kjenne bruden? Dette er et dilemma for meg. Kjenner få jeg stoler 100% på ang forlover oppgaven... Hvem skal jeg velge?!? HJELP!!! Vil du at forholdet deres skal bli bedre, eller vil du kaste henne på båten? For dersom det første, bør du spørre henne, det er nemlig tvilsomt at hun noen gang vil snakke med deg igjen om du ikke spør henne når det er så åpenlyst at hun er den "eneste" kandidaten.
Gjest lucky08 Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 (endret) . Endret 23. juli 2008 av lucky08
Mokkon83 Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 En forlover skal være med deg hele bryllupsdagen som din "slave", gjøre alt fra å fikse kjolen din før alle bilder til å hjelpe deg på do. Så dette bør med andre ord være en person som du føler deg komfertabel med... Nå er det jo enda over et år til bryllupet, hva med å opprette kontakten igjen steg for steg, du vil jo ha kontakt med henne ettersom jeg har forstått... selv så var jeg ganske så heldig.. har ikke mange nære jentevenner, men 1 bestevenninne som jeg har kjent siden jeg ble født. Vi bor ikke på samme sted, men når vi møtes så er det som om ikke en dag har gått forbi. vi er ganske så forskjellige og lever forskjellige liv.. men jeg bare vet at dette er hennes rolle:) Mange velger også noen i nær familie.. feks ei søster? Det kommer til å falle på plass dette puslespillet for deg:)
Gir Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 Jeg vet allerede hvem det blir, og det er hun jeg føler står meg nærmest og som vet alt om meg. Jeg hadde 7 gode kandidater som alle kunne passet perfekt, men hun er den eneste jeg vil ha (høres nesten ut som jeg er litt forelsket her, men jeg er jo veeeeeldig glad i henne da). I tillegg velger jeg søsteren min fordi hun har kjent meg lengst og fordi jeg ønsker at dette kan hjelpe oss å komme enda nærmere hverandre.
Gjest lucky08 Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 (endret) . Endret 23. juli 2008 av lucky08
Gir Skrevet 18. juli 2008 #7 Skrevet 18. juli 2008 (endret) Jeg har også et annet tips til deg. Velg ei det er litt "tak" i, ei som kan ta initiativ og få ting gjort. Venninna mi sin forlover hadde ikke tiltak til å planlegge utdrikningslag engang, og når jeg sjauet bord og stoler, pyntet bord, plukket blomster, laget dekorasjoner, bordkort, transporterte mat etc dagen før bryllupet, hva gjorde forloveren? Hun satt hjemme hos kjæresten sin og tilbragte "kvalitetstid sammen" med han i stedet for å hjelpe til. Hun som giftet seg valgte henne på tross av at hun er en tiltaksløs person, men tror hun angret seg litt etterpå. Min forlover har masse tiltakslyst. Hun er gift selv så vet hvordan det er å planlegge et bryllup, og hun syns det er morro å fikse og ordne ting. Veldig godt for meg, som helt sikkert kommer til å ta imot all den hjelpen jeg trenger Endret 18. juli 2008 av Gir
AnetteR Skrevet 18. juli 2008 #8 Skrevet 18. juli 2008 Mitt problem var at jeg har flere venninner som er like nærme. Så jeg valgte min søster. Vi har et ok forhold, krangler aldri, og hun er eneste søster. Og ingen sårede venninner, da en søster er et opplagt valg... Når du forteller det er opp til deg. Du trenger ikke å spørre før papirene må signeres (tidligst fire måneder før bryllupet). Men jeg ville vært forsiktig med å dra henne med på bryllupsplanlegging for så å ikke be henne.
Gjest Kommende_brud Skrevet 18. juli 2008 #9 Skrevet 18. juli 2008 Jeg valgte min bestevenninne fordi vi har hatt en avtale i alle år om at når en av oss gifter oss skal den andre være forlover. Jeg sporte også min søster fordi jeg viste hun hadde veldig lyst til å være forlover. Vi skal ikkje gifte oss før i 2010, så eg sporte 2 år i forveien:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå