Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest JuicyFruit
Skrevet

Hei folkens :vinke:

Jeg har en kjempesnill samboer. Han er helt fantastisk. Jeg har vært veldig forelska lenge, og tror egentlig fortsatt at jeg er veldig forelsket. Men det som er så merkelig er at vi ikke har hatt sex på en uke nå. (Vi har hatt sex nesten hver dag de siste to årene siden vi ble sammen). Og den siste uka har jeg liksom tenkt tanker på hvor deilig singellivet hadde vært og hvor deilig det hadde vært å kunne gjøre hva man vil, når man vil osv... Det er fælt å si det, men det er nesten som jeg tenker "Hva er vel ett forhold uten sex?" Vi har det egentlig veldig bra, men litt kjedelig innimellom. Vi drar aldri ut. Her hjemme sitter vi konstant på PC, eller han spiller spill på Playstationen eller noe. Men han er snill, omsorgsfull, trofast, hysterisk morsom, flink til å lage mat og deilig og kjekk og og og.... OSV. Vi har ett helt spesielt forhold. Han er egentlig helt vidunderlig. Kan jeg være avhengig av sex eller noe? Nå er det som sagt 6 dagen uten sex, og jeg sa til han istad at jeg begynte å miste lysten på forholdet. Det har vært veldig lite kosing og kyssing i det siste også. Off.... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med ham om det, alt blir mye verre av å sitte å undre selv..

kanskje er han sliten om dagen ?

Gjest mann28
Skrevet

Du vurderer forholdet etter 6 dager uten sex??? Hadde det nå vært 6 måneder så hadde jeg skjønt deg.

Vi menn er ingen knullemaskiner, og som dere kvinner så kan vi faktisk gå i perioder uten å ville ha sex. Min samboer kan f.eks ha perioder der hun rett og slett ikke orker, og det må jeg jo bare godta. Men jeg sier jo ikke til henne at jeg vurderer å gå...

Tror du må ta en realitycheck her. Er du i forholdet kun grunnet sexen, eller er det fordi du elsker mannen din?

Skrevet

6 dager er ingenting det. Min mann og jeg har gått opptil 2 måneder i perioder hvor jeg har vært stresset. Men hvis du føler det er lenge, ta initativ? Riv han med deg inn på soverommet midt på ettermiddagen. Knapp opp buksene hans mens han spiller? ;)

Det kan være han kanskje er litt trøtt eller at han syntes sexen er litt kjedelig akkurat nå. Sjansen er stor for at han fortsatt er glad i deg... og det er jo det vikstigste :)

Gjest Chrissy82
Skrevet

Helt enig! 6 dager er ingenting! Tror ikke du har noe å være bekymret for! Hvis du føler at det er noe galt, så snakk med han!

Gjest Naria
Skrevet

Hvis du helt seriøst vurderer forholdet etter 6 DAGER uten sex, vil jeg si du har problemer. I langvarige forhold er du dømt til å møte betydelig større utfordringer enn dette, og jeg kan ikke helt se hvordan det skal gå hvis det er så lett å få deg til å tvile.

Skrevet

Sånt går opp og ned i perioder, selv uten noen åpenbar årsak. Hvis jeg eller min samboer skulle begynt å revurdere forholdet etter noen dager uten sex så tror jeg vi hadde fått det travelt opptatt med revurdering. Tull og tøys, i min mening.

Skrevet

Er det ikke dette som er så herlig med å være ung og naiv?? Å ikke vite hva som kommer? Å tro at noen dagers tørke er verdens undergang? :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...