Gjest Den unge peppermø Skrevet 26. mai 2003 #1 Skrevet 26. mai 2003 Selv om politiet har.. har vi andre lov å bære pepperspray for egen beskyttelse?
Gjest Poirot Skrevet 26. mai 2003 #2 Skrevet 26. mai 2003 Selv om politiet har.. har vi andre lov å bære pepperspray for egen beskyttelse? Tror nok ikke det. Det har jo vært mye styr for at politiet skal ha lov til det.
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2003 #3 Skrevet 30. mai 2003 Selv om politiet har.. har vi andre lov å bære pepperspray for egen beskyttelse? Det finnes lovlige versjoner av pepperspray i salg, men disse er dessverre ganske impotente i forhold til ordentlig vare. Stakker voldtektsmannen, vi skal beskytte deg mot de fæle damene som spruter pepper i øya dine, hilsen Dørum.
Gjest Donna Skrevet 30. mai 2003 #4 Skrevet 30. mai 2003 finnes det ikke sprayer med farge som man kan bruke?
Gjest Lea Skrevet 30. mai 2003 #5 Skrevet 30. mai 2003 Hårspray holder i massevis. Elnett er den aller beste og kan kjøpes i mini-utgave på mange parfymerier. Og den kan jo brukes som hårspray også.
Gjest Poirot Skrevet 30. mai 2003 #6 Skrevet 30. mai 2003 Fant dette på en nettside, verdt å tenke på... Pepperspray o.l. er faktisk farlige saker. Først og fremst er det stor sjanse for at du kan skade deg selv- særlig hvis du ikke er trenet til å bruke disse midlene som beskyttelse. Ikke bare det, men hvis overfalleren klarer å få midlet ut av hendene dine kan han bruke det mot deg. Dessuten, i et skummelt øyeblikk- la oss si en mann prøver å overfalle deg- da har du ikke en gang tid til å finne fram peppersprayen.
Mathias Skrevet 30. mai 2003 #7 Skrevet 30. mai 2003 Problemet med pepperspray er alle de som kommer til å bruke den til ran, overfall, rampestreker og på pur f på uskyldige....
Samsara Skrevet 31. mai 2003 #8 Skrevet 31. mai 2003 Nemlig. La oss skynde oss å forby alt som kan være skadelig. *kaster Elnett-sprayen*
Kid-a Skrevet 31. mai 2003 #10 Skrevet 31. mai 2003 Kid-a ser seg til alle kanter, og tusler stille etter bandena mot søplekassa... på jakt etter en avsagd hagle.
Gjest Poirot Skrevet 1. juni 2003 #11 Skrevet 1. juni 2003 Nemlig. La oss skynde oss å forby alt som kan være skadelig. Pepperspray er laget for kun en ting: å skade/gjøre vondt. Det er ikke alle mulige andre ting man han bruke til å beskytte seg med.
Samsara Skrevet 1. juni 2003 #12 Skrevet 1. juni 2003 Nei, selvsagt, skytevåpen og kniv er meget bedre. *dobbeltsjekker springkniven er på plass i vesken*
Gjest Poirot Skrevet 2. juni 2003 #13 Skrevet 2. juni 2003 Nei, det er ikke bedre. Og også forbudt å ha med i veska. * plukker ut springkniven av Samsaras veske*
Samsara Skrevet 2. juni 2003 #14 Skrevet 2. juni 2003 Og legger hva da å beskytte meg med i stedet? Boksehansker?
Gjest Anonymous Skrevet 9. juni 2003 #15 Skrevet 9. juni 2003 Og legger hva da å beskytte meg med i stedet? Boksehansker? Ingenting!! Det er bare å la seg overfalle uten å yte motstand. Da føler alle SV tantene her i landet at samfunnet er trygt og godt.
Gjest Coolaid Skrevet 21. juni 2003 #16 Skrevet 21. juni 2003 Selv om dere ikke kan få pepperspray, hva med et realt ballespark? Alvorlig talt jenter, slipp villdyret løs!
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 21. juni 2003 #17 Skrevet 21. juni 2003 Jeg anbefaler ett selvforsvarskurs. Minnie
Thomas Skrevet 29. juni 2003 #18 Skrevet 29. juni 2003 Det er noe som heter Safe and go spray. Denne setter ondemannen ut av spill og farger ham/henne i ansiktet. Den er lovlig å bære. Eventuelt kan man bestille ekte pepper-spray fra USA og håpe det slipper gjennom tollen.
Gjest Tex Skrevet 29. juni 2003 #19 Skrevet 29. juni 2003 Hmmmmm *tenker at jeg beholder pepperet allikevel....* Tipper jeg skal klare å forsvare meg dersom en dust skulle overfalle meg... Har både pepper og litt av hvert..... (ikke avsagd hagle)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå