Gjest Den unge peppermø Skrevet 26. mai 2003 #1 Del Skrevet 26. mai 2003 Selv om politiet har.. har vi andre lov å bære pepperspray for egen beskyttelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 26. mai 2003 #2 Del Skrevet 26. mai 2003 Selv om politiet har.. har vi andre lov å bære pepperspray for egen beskyttelse? Tror nok ikke det. Det har jo vært mye styr for at politiet skal ha lov til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2003 #3 Del Skrevet 30. mai 2003 Selv om politiet har.. har vi andre lov å bære pepperspray for egen beskyttelse? Det finnes lovlige versjoner av pepperspray i salg, men disse er dessverre ganske impotente i forhold til ordentlig vare. Stakker voldtektsmannen, vi skal beskytte deg mot de fæle damene som spruter pepper i øya dine, hilsen Dørum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 30. mai 2003 #4 Del Skrevet 30. mai 2003 finnes det ikke sprayer med farge som man kan bruke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 30. mai 2003 #5 Del Skrevet 30. mai 2003 Hårspray holder i massevis. Elnett er den aller beste og kan kjøpes i mini-utgave på mange parfymerier. Og den kan jo brukes som hårspray også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 30. mai 2003 #6 Del Skrevet 30. mai 2003 Fant dette på en nettside, verdt å tenke på... Pepperspray o.l. er faktisk farlige saker. Først og fremst er det stor sjanse for at du kan skade deg selv- særlig hvis du ikke er trenet til å bruke disse midlene som beskyttelse. Ikke bare det, men hvis overfalleren klarer å få midlet ut av hendene dine kan han bruke det mot deg. Dessuten, i et skummelt øyeblikk- la oss si en mann prøver å overfalle deg- da har du ikke en gang tid til å finne fram peppersprayen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 30. mai 2003 #7 Del Skrevet 30. mai 2003 Problemet med pepperspray er alle de som kommer til å bruke den til ran, overfall, rampestreker og på pur f på uskyldige.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samsara Skrevet 31. mai 2003 #8 Del Skrevet 31. mai 2003 Nemlig. La oss skynde oss å forby alt som kan være skadelig. *kaster Elnett-sprayen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bandena Skrevet 31. mai 2003 #9 Del Skrevet 31. mai 2003 *kaster den avsagde haglen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 31. mai 2003 #10 Del Skrevet 31. mai 2003 Kid-a ser seg til alle kanter, og tusler stille etter bandena mot søplekassa... på jakt etter en avsagd hagle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 1. juni 2003 #11 Del Skrevet 1. juni 2003 Nemlig. La oss skynde oss å forby alt som kan være skadelig. Pepperspray er laget for kun en ting: å skade/gjøre vondt. Det er ikke alle mulige andre ting man han bruke til å beskytte seg med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samsara Skrevet 1. juni 2003 #12 Del Skrevet 1. juni 2003 Nei, selvsagt, skytevåpen og kniv er meget bedre. *dobbeltsjekker springkniven er på plass i vesken* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 2. juni 2003 #13 Del Skrevet 2. juni 2003 Nei, det er ikke bedre. Og også forbudt å ha med i veska. * plukker ut springkniven av Samsaras veske* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samsara Skrevet 2. juni 2003 #14 Del Skrevet 2. juni 2003 Og legger hva da å beskytte meg med i stedet? Boksehansker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. juni 2003 #15 Del Skrevet 9. juni 2003 Og legger hva da å beskytte meg med i stedet? Boksehansker? Ingenting!! Det er bare å la seg overfalle uten å yte motstand. Da føler alle SV tantene her i landet at samfunnet er trygt og godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 21. juni 2003 #16 Del Skrevet 21. juni 2003 Selv om dere ikke kan få pepperspray, hva med et realt ballespark? Alvorlig talt jenter, slipp villdyret løs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 21. juni 2003 #17 Del Skrevet 21. juni 2003 Jeg anbefaler ett selvforsvarskurs. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomas Skrevet 29. juni 2003 #18 Del Skrevet 29. juni 2003 Det er noe som heter Safe and go spray. Denne setter ondemannen ut av spill og farger ham/henne i ansiktet. Den er lovlig å bære. Eventuelt kan man bestille ekte pepper-spray fra USA og håpe det slipper gjennom tollen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 29. juni 2003 #19 Del Skrevet 29. juni 2003 Hmmmmm *tenker at jeg beholder pepperet allikevel....* Tipper jeg skal klare å forsvare meg dersom en dust skulle overfalle meg... Har både pepper og litt av hvert..... (ikke avsagd hagle) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå