Gå til innhold

Selskapskjoler

Gjest Gjest_Hilde_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Coast, Coast, Coast! :hjerte: (Hegdehaugsveien, Byporten, og rett nedenfor Klingenberg kino.)

Dessuten har man Dollarosa på Gunerius, Pink Chili i Bogstadveien (ikke langt fra Coast - de sikter seg vel kanskje inn på de litt yngre kundene, men hender du kan finne noe flott der likevel), X-company på Byporten (grusomt trang butikk, mye tyll og polyester, men skjuler en og annen skatt).

Og om du har penger til det: Mange brudebutikker selger også andre kjoler, blant annet Agape i Rosenkrantz gate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carma på Grünerløkka har selskapskjoler i forskjellige versjoner. I tillegg har Eden Brud på Løkka selskapskjoler som kanskje er litt mer strømlinjeformede. Deter også en som ser fin ut i Bygdøy Allé, men som jeg har glemt navnet på. (Ligger på høyre side når man har ryggen til Solli plass og ser mot Gimle kino, nærmere Solli enn Gimle.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lacuna

Paleet ligger på Karl Johan, og Byporten på Jernbanetorget, altså begge veldig sentralt i Oslo.

Aline: Så du om nettbutikken sender internasjonalt? Det så nemlig ikke sånn ut for meg da jeg gløttet på siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aline: Så du om nettbutikken sender internasjonalt? Det så nemlig ikke sånn ut for meg da jeg gløttet på siden.

nei, det så jeg ikke etter, så det er nok mulig de ikke gjør det dessverre. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...