Gjest Gjest_Hilde_* Skrevet 17. juli 2008 #1 Del Skrevet 17. juli 2008 Hvor finner jeg selskapskjoler i Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miel Skrevet 18. juli 2008 #2 Del Skrevet 18. juli 2008 Coast, Coast, Coast! (Hegdehaugsveien, Byporten, og rett nedenfor Klingenberg kino.) Dessuten har man Dollarosa på Gunerius, Pink Chili i Bogstadveien (ikke langt fra Coast - de sikter seg vel kanskje inn på de litt yngre kundene, men hender du kan finne noe flott der likevel), X-company på Byporten (grusomt trang butikk, mye tyll og polyester, men skjuler en og annen skatt). Og om du har penger til det: Mange brudebutikker selger også andre kjoler, blant annet Agape i Rosenkrantz gate. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 18. juli 2008 #3 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) . Endret 19. oktober 2009 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 18. juli 2008 #4 Del Skrevet 18. juli 2008 Diin har også mange fine selskapskjoler www.diin.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 18. juli 2008 #5 Del Skrevet 18. juli 2008 Carma på Grünerløkka har selskapskjoler i forskjellige versjoner. I tillegg har Eden Brud på Løkka selskapskjoler som kanskje er litt mer strømlinjeformede. Deter også en som ser fin ut i Bygdøy Allé, men som jeg har glemt navnet på. (Ligger på høyre side når man har ryggen til Solli plass og ser mot Gimle kino, nærmere Solli enn Gimle.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacuna Skrevet 18. juli 2008 #6 Del Skrevet 18. juli 2008 Har Coast noen nettside i det hele tatt (evt. nettbutikk, utenlandsk eller norsk)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 18. juli 2008 #7 Del Skrevet 18. juli 2008 slenger meg på tråden, da jeg også er på jakt etter selskapskjoler i oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 18. juli 2008 #8 Del Skrevet 18. juli 2008 Har Coast noen nettside i det hele tatt (evt. nettbutikk, utenlandsk eller norsk)? http://www.coast-stores.com/pws/Home.ice denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 18. juli 2008 #9 Del Skrevet 18. juli 2008 http://www.coast-stores.com/pws/Home.ice denne? åh... så utrolig mange nydelige kjoler!! Jeg skal helt klart på coast så fort jeg er tilbake i oslo, og har de ikke noen der, må jeg se om jeg ikke bestiller istedenfor... wow!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transe Skrevet 19. juli 2008 #10 Del Skrevet 19. juli 2008 Takk til dere. Hvor er Paleet? Hvor er Byporten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacuna Skrevet 19. juli 2008 #11 Del Skrevet 19. juli 2008 Paleet ligger på Karl Johan, og Byporten på Jernbanetorget, altså begge veldig sentralt i Oslo. Aline: Så du om nettbutikken sender internasjonalt? Det så nemlig ikke sånn ut for meg da jeg gløttet på siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 19. juli 2008 #12 Del Skrevet 19. juli 2008 Aline: Så du om nettbutikken sender internasjonalt? Det så nemlig ikke sånn ut for meg da jeg gløttet på siden. nei, det så jeg ikke etter, så det er nok mulig de ikke gjør det dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miel Skrevet 21. juli 2008 #13 Del Skrevet 21. juli 2008 Nettbutikken til Coast sender ikke til Norge nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå