krisfo Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Nå begynner jeg og bli utolmodig, må få gjort noe med dette håret ;o Jeg har stripet håret blondt flere ganger, og jeg vil fortsette med det. Den frisøren jeg går til nå føler jeg ikke får til ting heelt som jeg vil, verket med striping eller klipping.. Jeg vil lysne håret mitt enda litt mere, men vil ikke helbleike! Derfor har jeg lyst til og prøve en ny frisør, men er litt skeptisk.. for at de skal gjøre håret mitt gult osv. Men håret mitt er jo gaanske lyst nå også (med en del ettervekst). Så går liksom ikke fra å være mørkhåret til lyshåret. Så da vil det vell ikke være så stor sjanse for at det blir gult? Så gjerne kom med erfaring av frisører, helst når det gjelder striping Og pris hvis du vet den ! Hadde vært en fordel om frisøren ligger i sentrum:) Håper på masse svar!
Gjest Dallandra Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Jeg og flere venner har vært veldig fornøyd med CCC som ligger rett på andre siden av Gamle Bybro. Jeg skriver har vært fordi jeg ikke har vært der på en god stund selv (har flyttet) og dermed ikke kan gå god for at de er like gode nå som den gangen jeg var fast kunde der.
krisfo Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2008 Jeg og flere venner har vært veldig fornøyd med CCC som ligger rett på andre siden av Gamle Bybro. Jeg skriver har vært fordi jeg ikke har vært der på en god stund selv (har flyttet) og dermed ikke kan gå god for at de er like gode nå som den gangen jeg var fast kunde der. Takk for svar Har de også tatt blonde striper der, vet du det? Og vet du hvor de ligger prismessig?
Gjest Dallandra Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 Takk for svar Har de også tatt blonde striper der, vet du det? Og vet du hvor de ligger prismessig? En har tatt blonde striper i langt hår opptil flere ganger, og betalt prisen med et smil. Og ja, de er dyre.
mustapippuri Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 Noen? Jeg betalte nesten 800 kr der bare for en klipp.
krisfo Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. juli 2008 Jeg betalte nesten 800 kr der bare for en klipp. Åhjelp.. Nei, det kan jeg ikke ta meg råd til !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå