Gå til innhold

Hotellfrokost

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ha hotellfrokost i morgen, men bor dessverre ikke på hotell nå. Noen som vet om hoteller i Trondheim med grei frokost som man kan "kjøpe" uten å bo der? Desperat! :P

Skrevet

RICA HOTELL!! :spise:

det er kåret til norges beste hotellfrokost! anbefales ;)

Skrevet

Kan man ikke det på alle hoteller da?

Vel, vet i allfall at det går an på Bakeriet hotell i Brattørgata og tror det går an på Augustin i Kongens gate også.

Skrevet

Leser jeg virkelig riktig?? noen som ivrer etter å dra for å spise hotel-frokost?? pleier å være noe drit..

eneste stedet jeg har fått herlig og bra utvalg --og frisk hotelfrokost er på Sole hotel like ved Norefjell!

Skal bo på hotel neste helg i Kristiansand..på Scandic--jeg gruer meg nesten..hehe. Så oppslaget i vg noen uker siden hvor det var bilder av dusjkabinett med forheng..grøøøssss!!! og alt så bare shabby ut..ikke slik som bildene på hjemmesiden deres..

og er spent på frokosten selvsagt.

Gjest Hotellverten
Skrevet

På de aller fleste hotell kan du kjøpe frokost selv om du ikke bor der.

Hett tips: Aldri ALDRI spise frokost på hotell midt i uken tidlig på morgenen i disse turisttider. Da må du dele frokostsalen med diverse bussturister fra diverse land.

Ellers er jeg enig i at Rica holder en helt annen standard enn de fleste andre, med unntak av SAS Radisson hotellene.

Hett tips to: Hopp over frokosten, spis en tidlig lunsj istedet. Langt bedre utvalg på de største hotellene, men til en noe annen pris som regel. Igjen er det Rica og SAS som er best.

Gjest kokkelise
Skrevet

PAKK MATPAKKE HVIS DET IKKE BEHAGER DEM MED HOTELLETS FROKOST. For faen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...