Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Hei! Noen som har råd til hvordan man kan unngå nupper etter intimbarbering?
Gjest Gjesteguri Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 (endret) Hei! Men uansett har jeg et godt TIPS Ta en bomullspinne eller dott, hel på litt pyrisept og ta det over området. Det forhindrer infeksjon og inngrodde hår. Du må ikke ta det veldig nære vagina, men kan ta det på "trekanten" og litt rundt. I tillegg kan du peel huden din ofte, med sånn skrubb. Det skal også fungere mot inngrodde hår! Endret 19. juli 2008 av mrs_bond
Gina T Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 ikke barber MOT hårene og bruk en god barberingskrem, og fuktighetskrem etterpå
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 Et bra knep for å unngå nupper etter barbering, er å smøre inn venusberget med glidemiddel;)
Gjest Bond Skrevet 19. juli 2008 #5 Skrevet 19. juli 2008 Tråden er ryddet iht KGs regler. mrs_bond, mod
Gjest Cathena Skrevet 20. juli 2008 #6 Skrevet 20. juli 2008 ikke barber MOT hårene og bruk en god barberingskrem, og fuktighetskrem etterpå Jeg barberer mot hårene, ellers får jeg det ikke så glatt som jeg vil ha det. Men kanskje jeg er av de få som ikke får nupper av den grunn. En sjelden gang får jeg nupper, men jeg tror det er fordi da har jeg litt for sløv høvel! Det hjelper faktisk å skrubbe forsiktig, så det har jeg begynt å gjøre.
cypress Skrevet 20. juli 2008 #7 Skrevet 20. juli 2008 To tips som VIRKER: 1. Smør inn området med slikt stoff man renser intimleketøy med (eller for å si det rett ut: en dildorens! :-D ) rett etter barbering. Det kan svi litt pga alkoholinnholdet, men det går fort over - og betyr jo bare at det desinfiserer.. (fås kjøpt hos f.eks. kondomeriet eller på nett) 2. Dersom du ser antydning til røde nupper, smør på med zink-salve!! Jeg kjøpte en helt vanlig baby-salve i matbutikken, og det hjelper veldig! Etter jeg begynte med dette har problemet forsvunnet for meg - jeg jeg var ganske sterkt plaget. Trodde ikke jeg kunne barbere og holdt på og vokset i mange år før jeg ble lei av det. Håper dette hjelper! Lykke til!
-Butterfly- Skrevet 20. juli 2008 #9 Skrevet 20. juli 2008 Heisann! jeg har funnet en "oppskrift" som funker bra for meg! 1. Bruk eget barberblad KUN til intimbarbering, ikke dra med bakterier fra legger ol.. 2. rens høvelen med pyricept HVER GANG før du barberer. dette får også de greiene på høvelen til å bli sleipere,slik at høvlen glir glattere (vet ikke helt hva det er....) 3. bruk en barberGEL som gjør at høvelen glir lett 4. barber sidelengs, det tar bedre enn med hårene,men irriterer ikke huden like mye som mot hårene. 5. avslutt med å smøre inn med et tynt lag med "unirens" som du får kjøpt på kondomeriet og vita(tror det er mye det samme som dildorens...) Dette er det eneste som funker for meg! PS: barber alltid på slutten av dusjen, slik at huden har "lagt litt i bløt"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå