Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Shoppaholla
Skrevet

Hei!

Endelig har forever 21 begynt å sende til Norge. Lykken ble kortvarig da ordren min ble slettet, dette har nå skjedd meg to ganger. Er det noen fler som har prøvd å bestille derifra? Jeg er veldig takknemlig for svar, da jeg svært gjerne ønsker å bestille klærne de har. I mailen jeg får fra de står det at de har prøvd å kontakte meg (noe de ikke har) for å bekrefte orderen. Synes dette er merkelig.

takker for svar!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Hei!

Endelig har forever 21 begynt å sende til Norge. Lykken ble kortvarig da ordren min ble slettet, dette har nå skjedd meg to ganger. Er det noen fler som har prøvd å bestille derifra? Jeg er veldig takknemlig for svar, da jeg svært gjerne ønsker å bestille klærne de har. I mailen jeg får fra de står det at de har prøvd å kontakte meg (noe de ikke har) for å bekrefte orderen. Synes dette er merkelig.

takker for svar!

jeg har prøvde å bestille derifra for en liten stnd siden, jeg fikk puttet klærne i handlevognen, men når jeg skulle bestille så trykket jeg på knappen og ingenting skjedde. Dette skjer hver gang jeg prøver, har nesten gitt opp nå!

Gjest shoppaholla
Skrevet

så rart.. jeg får lagt de i kurven og alt ser greit ut, ordrebekreftelsen kommer på mail i løpet av en dag, men så etter ca. 5 dager kommer det en mail om at den er slettet:( Jeg har skrevet en mail til de og håper de kan forklare litt nærmere, de har ikke vært så hjelpsomme tdligere så vi får se!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...