Gå til innhold

fotograf,frisør og sminke i nærheten av Arendal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet noen om en bra fotograf i Arendal eller i nærheten? hvor mye ca må en regne med å betale for fotografering? hvis været tillater det så vil vi gjerne fotograferes ute. Jeg leter også etter frisør/sminkør. har vært innom noen salonger og de har verken sminke eller oppsats.. fint å få gjort ting på samme sted:) hvor mye må en regne med å betale for det? sitter og skal lage budsjett og har jo ikke peiling:P aner jo nesten ikke hvor en skal begynne jo..

takker og bukker for alle tips!

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Nå fant jeg endelig lappen med telefonnumre, så nå kan jeg tipse deg om frisør :tommelsmil:

Camelia salong i Arendal fikser både hår og sminke. Innehaveren heter Camilla. Tlf.nr. 37 02 55 80

Jeg har ikke vært der selv, men fikk henne anbefalt. Endte opp med en i Tvedestrand siden det er der jeg skal gifte meg.

Lykke til!

Gjest Brud 31.05.08
Skrevet

Hei hei!

Vi giftet oss i Arendal i sommer, og jeg kan trygt anbefale Kreativ Foto i Grimstad!! Han heter Per Arne, er 24 år og knalldyktig på bryllupsfotografering! :jepp: Gå inn på hjemmesiden hans og ta en titt på galleriet.

Når det gjelder hår og sminke vil jeg anbefale Maria hos Ien frisør på Stoa :)

Masse lykke til med forberedelsene!!

Gjest Brud 31.05.08
Skrevet

Glemte jo å gi deg prisene :fnise:

Vi betaler 6500 for fotograferingen (ca.1 time), 30 takkekort og album i A3 utførelse med 45 bilder. Vi tok forresten bilder både i studio og utendørs. Veldig glad for det!

Betalte ca. 4000 hos frisøren, for oppsetting av hår på meg og min forlover samt sminke på meg. Synes nok det var litt drøyt, men det er viktig å være fornøyd på den store dagen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...