SlemUlv Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 (endret) Jeg fant ikke no bedre plass å legge dette jeg Jeg er ny her, jeg heter annie og er 27år.. meldte meg inn hit for å få et sted hvor jeg kan snakke om andre ting en katt! Jeg elsker katten min (Belle) over alt på jord, men avogtil trenger jeg å snakke om litt andre ting også Jeg bor alene, er singel og jeg er submissiv! Jeg er nokså ærlig og åpen om megselv, så om dere lurer, er det bare å spørre! Jeg bor i stavanger, er født og oppvokst i stavanger, men har bodd 7 år i byen i mitt hjerte, Bergen :rødme: . Jeg er arbeidsledig pågrunn av diverse problemer som jeg prøver å finne ut av.. ved hjelp av fysio, trening og psykolog! Jeg er et rotehue, og skriver her istedenfor å rydde.. *titter utover stuen sin og sukker oppgitt* vel, håper jeg blir kjent med flere kjekke personer her! Kjenner hvertfall EI fra før av! vi pjattes! Endret 18. juli 2008 av kattepusen
Gjest glamourgirl Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Velkommen Kattepusen! Håper du koser deg her på KG! Klem Glammy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå