The Dark Lady Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Jeg har to svære vinduer på kjøkkenet, et sørvendt og et mot vest. Jeg liker å ha grønne planter i vinduskarmen, men jeg får ingenting til å trives i så sterk sol. De blir brune og blasse i bladene, så det er nok for varmt og stekende. Er det noen som helst grønne planter som trives i sterk sol?
lillelille Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Jeg har to svære vinduer på kjøkkenet, et sørvendt og et mot vest. Jeg liker å ha grønne planter i vinduskarmen, men jeg får ingenting til å trives i så sterk sol. De blir brune og blasse i bladene, så det er nok for varmt og stekende. Er det noen som helst grønne planter som trives i sterk sol? Jeg har zamioculcas i vindu der solen er sterkest, og det går veldig bra. Planten trenger egentlig vann toppen hver tredje uke, men når den står i solen vanner jeg den litt oftere. Lykke til:)
pittie Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 kjøp noen kule sol "utestengere" (sånne dingser som ligner på brikker) i feks bambus å sett bak dem, så kan du ha de plantene du vil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå