Gå til innhold

Første møte...

Anbefalte innlegg

Gjest -første møte-
Skrevet

Ja, så har jeg møtt en mann da:)

Vi ble kjent gjennom nett først og pratet masse sammen på msn, sms og telefon før vi endelig møttes face to face nå på tirsdagen.

Han var akkurat som jeg trodde og skikkelig kjempekoslig og utrolig behagelig å snakke med. En helt vanlig fyr, med skikkelig sjarm...og jeg ble sjarmert i senk i løpet av 5 minutter :sjenert:

Vi hadde en kjempekoslig kveld sammen, prata om alt mulig mellom himmel og jord og flørta en del med øynene. Var liksom sånn at du bare hadde lyst å kysse ham med en gang nesten. Gjorde jo ikke det da :gjeiper: Skulle nesten ønske jeg gjorde det da, men er litt sjenert og har aldri møtt noen jeg har blitt kjent med via nettet før heller.

Anyway, det jeg lurer fælt på er hva gjør jeg nå? Han er en fyr jeg virkelig kan falle for etterhvert, ble jo litt betatt med en gang. Etter vi møttes så har vi fortsatt å snakke sammen på msn og sms om alt mulig bortsett fra oss to og hva som evt skjer der.... Men har jo lyst å treffe han igjen...

Han bor ca to timers kjøretur unna og reiser til syden nå på lørdagen med kompisene, så jeg har ikke spurt så mye om når vi skulle treffes igjen, vil nødig mase. Alt jeg har sagt er at jeg vil møte han igjen en gang. Når han dro på tirsdagen så sa han at han ville se meg igjen når han kom hjem fra syden...

Kjenner på hele meg at jeg er utålmodig som bare det, men får liksom ikke gjort noe...vil jo ikke stresse heller...men blir bare utålmodig og vil at noe skal skje nå.

Skal jeg bare smøre meg med masse tålmod og vente til han kommer hjem fra ferie?Legge det litt på is og se hva han vil?Vet jo ikke helt hva han tenker om meg liksom...Tør ikke spørre om sånt jeg, vil liksom ikke være masete og påtrengende.

Æsj...blir småstressa av sånt jeg...har jo ikke vært på "sjekkern" på evigheter... :sur:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Skal jeg bare smøre meg med masse tålmod og vente til han kommer hjem fra ferie?Legge det litt på is og se hva han vil?Vet jo ikke helt hva han tenker om meg liksom...Tør ikke spørre om sånt jeg, vil liksom ikke være masete og påtrengende.

Ja vent til han kommer hjem med å ta kontakt, du får jo uansett ikke møtt ham før det. Hvis du ikke skal følge etter på ferie, og det blir litt overkill ;)

Gjest -første møte-
Skrevet

Har ikke spurt noe mer om det...

Prøver å ha is i magen, noe overkill skal jeg ikke prøve meg på :fnise:

kan ikke å flørte en gang er jo såååå lenge siden sist(er 28 og har vært singel i tre år etter ett langvarig forhold), også tør jeg heller ikke, er sååå redd for å skremme han vekk :sjenert: håpløst tilfelle...

Gjest Gjest
Skrevet

Vent noen dager etter han kommer hjem for å se om han tar kontakt. Gjør han ikke det kan du jo prøve å sende en melding og spørre om han hadde en fin tur. :)

Gjest fantegutt
Skrevet

Hadde jeg vært betatt av deg så hadde jeg sendt deg en mld i fra syden og spurt om du hadde det kjekkt der hjemme. Jeg hadde også blitt veldig glad for å få en "har du det kjekkt der nede i syden" melding på mobilen i fra deg. Folk er jo forskjellige men jeg elsker å få oppmerksomhet i fra en jente jeg er betatt av. En eller to mld om dagen hadde i hvert fall ikke jeg sett på som mas. Flørt er flørt og uten livstegn så kaller ikke jeg det flørt.

Hva er egentlig flørt? Tenkte bare på at du skrev du var usikker.... Vel, vær deg selv og gi ham oppmerksomheten som føles riktig for deg å gi ham. Det er flørt.. ;) Liker han ikke din måte å flørte på, altså å være deg selv så dropper du ham. Du skal tross alt ikke leve i et skuespill. Du gir hva du er og det gjør han og, passer det ikke overens så let videre. Litt brutalt kansje men det er jo bare sannheten. Har selv lurt på hva som er riktig men har med tiden droppet slikt. Jeg er meg selv og hvis ikke hunkjønnet liker måten min å være på så prøver jeg lykken ved neste gatedør.

Siden dere ikke har noen avtale om å møtes igjen så møt noen andre i tiden frem til du vet om han vil noe mer. Gutter på tur til syden...kremt... Ikke tro at han er der nede og er snill gutt for å si det slik. Gå ut å kos deg med god samvittighet.

Gjest -første møte-
Skrevet
Hadde jeg vært betatt av deg så hadde jeg sendt deg en mld i fra syden og spurt om du hadde det kjekkt der hjemme. Jeg hadde også blitt veldig glad for å få en "har du det kjekkt der nede i syden" melding på mobilen i fra deg. Folk er jo forskjellige men jeg elsker å få oppmerksomhet i fra en jente jeg er betatt av. En eller to mld om dagen hadde i hvert fall ikke jeg sett på som mas. Flørt er flørt og uten livstegn så kaller ikke jeg det flørt.

Hva er egentlig flørt? Tenkte bare på at du skrev du var usikker.... Vel, vær deg selv og gi ham oppmerksomheten som føles riktig for deg å gi ham. Det er flørt.. ;) Liker han ikke din måte å flørte på, altså å være deg selv så dropper du ham. Du skal tross alt ikke leve i et skuespill. Du gir hva du er og det gjør han og, passer det ikke overens så let videre. Litt brutalt kansje men det er jo bare sannheten. Har selv lurt på hva som er riktig men har med tiden droppet slikt. Jeg er meg selv og hvis ikke hunkjønnet liker måten min å være på så prøver jeg lykken ved neste gatedør.

Siden dere ikke har noen avtale om å møtes igjen så møt noen andre i tiden frem til du vet om han vil noe mer. Gutter på tur til syden...kremt... Ikke tro at han er der nede og er snill gutt for å si det slik. Gå ut å kos deg med god samvittighet.

det var ett fornuftig svar:)

Jeg er meg sjøl uansett, har jo sagt at jeg ikke har møtt noen fra nett før til han og at jeg synes det er "rart" eller vanskelig å flørte/sjekke opp og alt det der. Sjenerte er vi begge to også, men så langt så har vi prata ganske godt sammen.

Det er bare det at jeg ikke har lyst å mase som henger litt over meg...kunne sikkert sendt mange sms'er jeg lissom, bare for at jeg synes sånt er koslig. Så det blir jo en del :sjenert: men prøver å begrense det litt nå.

Han er jo på guttetur som sagt, og jeg forventer ikke at han tenker på meg da. Har jo nettopp møttes bare :fnise: Og jeg har det gøy og gjør alt som jeg pleier siden jeg er singel. Nå er ikke jeg av typen som flyr på byen å sånt da, er mest hjemme og koser meg med venner egentlig. Men vi skal iallefall møtes når han kommer hjem igjen, har bare ikke avtalt når og hvor. Han vil vel ha unna gutteturen først han også :fnise:

Så du mener jeg kan sende en melding sånn utti uka å høre åssen han har det?eller er det best å la være? :sjenert:

Egentlig er det verste at jeg har blitt "vant" til å "snakke" med han hver dag...klarer jo nesten ikke slutte med det :fnise: jaja...

Gjest Fantegutt
Skrevet

Jeg ville syntes det var kjekkt å få en mld av deg ut i uken. Og siden dere snakker sammen hver dag, hvorfor skulle det ikke gå an å sende en mld? Men så var det dette med at dere snakker sammen hver dag da, er det bare du som tar kontakt eller er det gjensidig? Det er jo litt viktig å merke seg. Er det kun du som tar kontakt så må jeg jo si at han har sikkert ikke den helt store interessen. Dette vet du jo sikkert selv.. :D

Godt mulig han vil ha unna sydentyren ja, for der finnes det maaaange fristelser. Men om han er en slik som benytter seg av fristelser eller ikke er jo en annen sak. Alle drømmer vel om å finne en som har null bagasje men det lar seg dessverre vanskelig gjøre. Meg og min kjæreste snakker aldri eller i hvert fall minst mulig om ting som har vært, det gjør vondt for oss begge.

Skrevet

Å for en fin tråd. Har det akkurat som deg, TS. Har vært singel i 3 år, og har nå truffet en på nettet (gjennom en venninne egentlig da), og vi har pratet sammen hver dag på msn, meldinger og via tlf, og han virkelr også som drømmemannen:P

I morgen skal vi møtes face to face og jeg er nervøs som bare det! Han er en hunk, og jeg er normal.. Uff.. usikker som bare det og klarer nesten ikke spise fordi jeg har så sommerfugler i magen.

Ville egentlig bare si at her er det mange gode tips:) Og hadde jeg vært deg ville jeg sendt en melding og latt han vite at du tenker på han selv om han er langt borte:)

Gjest -første møte-
Skrevet
Jeg ville syntes det var kjekkt å få en mld av deg ut i uken. Og siden dere snakker sammen hver dag, hvorfor skulle det ikke gå an å sende en mld? Men så var det dette med at dere snakker sammen hver dag da, er det bare du som tar kontakt eller er det gjensidig? Det er jo litt viktig å merke seg. Er det kun du som tar kontakt så må jeg jo si at han har sikkert ikke den helt store interessen. Dette vet du jo sikkert selv.. :D

Godt mulig han vil ha unna sydentyren ja, for der finnes det maaaange fristelser. Men om han er en slik som benytter seg av fristelser eller ikke er jo en annen sak. Alle drømmer vel om å finne en som har null bagasje men det lar seg dessverre vanskelig gjøre. Meg og min kjæreste snakker aldri eller i hvert fall minst mulig om ting som har vært, det gjør vondt for oss begge.

Da skal jeg sende en om ett par dager... :jepp:

Angående hvem som tar kontakt og sånn så varierer det, det er oftest han som tar kontakt på msn.Han har jo ferie og jeg jobber nå, så hver dag når jeg har kommet hjem fra jobb og logga på msn så har han kontakta meg.

Sms har han også sendt når jeg ikke har vært logga på msn...så det er iallefall ikke enveis kontakt :fnise: Men jeg sender vel oftere sms først kanskje?hmmm...nei, egentlig ikke det heller.Omtrent like gode på det området.

Trur det er viktig å ikke grave i gamle "røverhistorier" og eks-forhold, de har som regel ikke betydning alikevel. Hvis det ikke er noen som er notoriske utroe eller noe da. Men de som er det forteller det vel neppe alikevel :ler: Dessuten har jeg masse bagasje som han vet om fordi jeg er alene med et barn.

Så jeg kan ikke si jeg bryr meg så hardt om baggasje...

Gjest -første møte-
Skrevet
Å for en fin tråd. Har det akkurat som deg, TS. Har vært singel i 3 år, og har nå truffet en på nettet (gjennom en venninne egentlig da), og vi har pratet sammen hver dag på msn, meldinger og via tlf, og han virkelr også som drømmemannen:P

I morgen skal vi møtes face to face og jeg er nervøs som bare det! Han er en hunk, og jeg er normal.. Uff.. usikker som bare det og klarer nesten ikke spise fordi jeg har så sommerfugler i magen.

Ville egentlig bare si at her er det mange gode tips:) Og hadde jeg vært deg ville jeg sendt en melding og latt han vite at du tenker på han selv om han er langt borte:)

vet ikke om han er drømmemannen ennå da, men er litt betatt og har lyst å finne ut om han kan være drømmemannen iallefall :sjenert:

Sommerfugler i magen er både fælt og deilig. Skulle ønske det var baaaaare deilig, men når man er litt usikker på seg selv(og den andre)så er ikke det så lett.

Fikk sms fra han når han venta på flyet altså, så trur kanskje han tenker bittebittelitt på meg da*lov å håpe* :fnise:

Blir skikkelig fjortis av dette jeg*håpløs* :fnise:

Lykke til med første møte da*krysser fingre og tær*

Skrevet

Takk skal du ha:)

Lykke til videre med fyren din også:D Det går sikkert veldig bra. Vi jenter overdramatiserer og tenker for mye, og tar han kontakt fortsatt (og før han flyr) så betyr det rett ut at han tenker på deg og er interessert:) Tror ikke du har så mye å frykte, utenom de snikende tankene om at du ikke er god nok, men sånne får alle kvinner!

Gjest -første møte-
Skrevet

Jeg fikk melding fra han nå nettopp :)

Så kanskje er ståa bedre enn jeg tror :rødme:

*sommerfugler*

Gjest -første møte-
Skrevet
Takk skal du ha:)

Lykke til videre med fyren din også:D Det går sikkert veldig bra. Vi jenter overdramatiserer og tenker for mye, og tar han kontakt fortsatt (og før han flyr) så betyr det rett ut at han tenker på deg og er interessert:) Tror ikke du har så mye å frykte, utenom de snikende tankene om at du ikke er god nok, men sånne får alle kvinner!

Må få høre åssen det gikk med deg på daten din da :)

Gjest -første møte-
Skrevet

Er bare en eneste smilende fjortis om dagen jeg altså.

Fikk melding nå i morgentimene også; der sto det at jeg bare måtte sende meldinger selv om han var på tur, han syntes nemlig det var så koselig og høre fra meg. :rødme:

Og den neste meldinga jeg fikk spurte han om vi skulle treffes den uka han kommer tilbake :danse: Noe jeg selvfølgelig sa ja til. Så nå er det bare å finne ut hva vi skal finne på :-D

Men da har jeg en ny ting å være nervøs for da :fnise:

Hva gjør man på date nr. 2?

Skrevet
Må få høre åssen det gikk med deg på daten din da :)

Joda, det gikk som smurt:) Møtte han og var ikke nervøs i det hele tatt, men han var litt nervøs de første minuttene merket jeg:) Og samtalen gikk glatt og lett og vi prata om ikke-alvorlige samtaler og hadde det koselig. Spiste middag på en skikkelig koselig ute-restaurant og så skulle vi egentlig på kino, men det var helt fullt, så vi gadd ikke. Da satt vi oss og tok dessert et annet sted og der satt vi i to timer. Kjempekoselig!:)

Han var alt man kunne tenke seg; sjarmerende, ikke tilgjort, koselig, snill, høflig, kjekk.. osv.. Og synes det var litt søtt at vi hadde sågod øyenkontakt når vi pratet. Han er ikke den som snur seg etter pene jenter på borda ved siden av virket det som:P

Uansett: så skal vi se hverandre igjen da, men vet ikke helt når enda.. jeg jobber og er ganske fullbooka framover og han må tilbake i garden snart, men det skjer sikkert etterhvert. Bare det å vite at vi skal treffe hvernadre igjen er koselig:) men gidder ikke å stresse med det:) Det som skjer, det skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...