Gå til innhold

Strykebrett

Anbefalte innlegg

Gjest lillagubban
Skrevet

Vi har strykejern, men ikke strykebrett. Hva kan jeg da bruke til å stryke på? Går det an å få til et eller annet provisorisk?

Stryker klær så sjeldent og har veldig lite med plass (og er fattig!) så vil helst ikke kjøpe et.

Skrevet

Hvis du (Som meg :sjenert: ...) stryker lite og sjelden kan du klare deg med 4 -5 lag med frottèhåndklær som du legger på et helt vanlig spisebord med et tynt, glatt stoff oppå. (OBS! Pass på at det ikke blir for varmt slik at du ødelegger bordplaten). Litt mindre "styrete" (Men fremdeles billig og plassbesparende) er dette strykebrettet fra IKEA som du også plasserer på et vanlig bord.

Skrevet
Vi har strykejern, men ikke strykebrett. Hva kan jeg da bruke til å stryke på? Går det an å få til et eller annet provisorisk?

Stryker klær så sjeldent og har veldig lite med plass (og er fattig!) så vil helst ikke kjøpe et.

Heia,ja som sagt har jeg strykt på kjøkkenbenken i 20 år funker perfekt for meg.har bare ett håndkle under.kan du tenke deg noe så kjipt å kjøpe som ett strykebrett og ikke minst lagre på det for kansje å bruke det 2 ganger i året :-))

Gjest lillagubban
Skrevet

Takk for tips! Nå skal det strykes! (En dag, når jeg gidder og har tid kanskje..) ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Eller bruk brettet sengetøy. Det fungerer utmerket.

Jeg har brukt lokket på fryseboksen som underlag.

Skrevet

Noen som vet andre steder enn IKEA som har slike bittesmå strykebrett? Stryker bare med håndklær på vaskemaskinen nå, og det funker jo forsåvidt - bortsett fra at jeg ikke kommer så godt til på smale topper og skjørt. Med strykebrett kan man jo tre plagget innpå og stryke bare den ene siden...

Men det er jo omtrent 100 mil til IKEA :(

Skrevet

Du kan kanskje bestille fra Ikea?

Gjest lillagubban
Skrevet (endret)

Det finnes sikkert noen små strykebrett på Jernia; de har alt mulig rart. Ellers har kanskje Åhlens?

Endret av lillagubban
Skrevet

Hihi, enda to butikker vi ikke har her i byen! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...