Yatzy Skrevet 10. april 2002 #1 Del Skrevet 10. april 2002 Finnes det noe annet enn hvitvask og potetmel som kan hjelpe mot kløen? Vi begynner å bli litt desperate her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 10. april 2002 #2 Del Skrevet 10. april 2002 Aloe Vera-gele hjelper godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yatzy Skrevet 10. april 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 10. april 2002 Takk for kjapt svar! Jeg har smurt på aloe-vera-gelè og håper det hjelper litt i hvert fall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 10. april 2002 #4 Del Skrevet 10. april 2002 Ingenting hjelper egentlig! Er det voksen eller barn som har fått vannkopper? Det er ikke verdens mest behagelige sykdom akkurat. Men aloe vera hjalp veldig når min samboen fikk sykdommen som voksen. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freetime Skrevet 10. april 2002 #5 Del Skrevet 10. april 2002 Jeg var 12 år og fikk vannkopper.Det var i mars mnd. Påsken så vidt jeg husker-var ganske desperat p.g.a kløen!!Hadde faktisk en smule feber også,men det hindra meg ikke i å hive meg på sjøen Vil jo nå tro at det hjalp,fikk ikke noen skjemmende arr etterpå,og saltvannet hjalp veldig...Vet nå ikke om det er å annbefale akkurat på denne årstiden,og med små barn,men er man desperat nok så... Klem fra Freetime Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yatzy Skrevet 10. april 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 10. april 2002 Hun er fem år - og å hoppe på sjøen er vel ikke akkurat lurt... Jeg har prøvd aloe-vera-gelèen, den hjalp heller ikke noe. Hun ligger og klynker i sengen sin hele tiden, jeg holder på å gå fra vettet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 10. april 2002 #7 Del Skrevet 10. april 2002 Det er ikke noe som hjelper helt.. stakkars. Dusj eller bad med kaldt/lunkent vann kan jo lindre litt kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 10. april 2002 #8 Del Skrevet 10. april 2002 EURAX!!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yatzy Skrevet 10. april 2002 Forfatter #9 Del Skrevet 10. april 2002 Jeg prøvde med isbiter innpakket i et kjøkkenhåndkle, og det hjelper en stund - men helt lokalt så klart. En liten lindring i hvert fall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lara Skrevet 10. april 2002 #10 Del Skrevet 10. april 2002 Hei du. Broren min har psoriasis. På det verste er 95% av kroppen dekket med åpne kjøttsår. Det klør en del og svir. Mens det verste utbruddet holder på bruker han kortison og er på sykehuset og får cellegift. Men når det begynner å danne seg skorper på sårene så smører han seg med decubal og pakker kroppen (ikke hodet) inn i gladpack. Dette fordi da unngår han å klø seg sånn at han får styggere arr enn det han allerede har, pluss at kremen trekker bedre inn i huden. Da jeg hadde vannkopper som liten, så pleide mamma og stryke meg lett over kroppen. Det lindra litt i allefall.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yatzy Skrevet 11. april 2002 Forfatter #11 Del Skrevet 11. april 2002 Hvitvask hjelper visst litt nå - men hvor lenge smitter det? Utslettet begynte på tirsdag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 12. april 2002 #12 Del Skrevet 12. april 2002 Mener å huske at det er meste smittsomt mens de sprekker. Når det har blitt arr er det ikke smittsomt lenger! Er ikke helt sikker jeg, så det hadde kanskje vært en ide å søke på nettet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2002 #13 Del Skrevet 12. april 2002 On 2002-04-10 20:26, Lea wrote: Ingenting hjelper egentlig! Er det voksen eller barn som har fått vannkopper? Det er ikke verdens mest behagelige sykdom akkurat. Men aloe vera hjalp veldig når min samboen fikk sykdommen som voksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2002 #14 Del Skrevet 12. april 2002 jepp alovera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå