Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vi tenker å ta med svigers på overraskelsestur til Dublin. Er det noen som vet om relativt sentrumsnære hoteller med litt sjarm til en ok penge?

Endret av Ce'Nedra
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det med sjarm veit jeg ikke helt om jeg kan oppfylle, men vi bodde her når vi var i Dublin. Vi var 2 par og bodde i en 5 personers leilighet. Det var helt ok standard og det var billigere enn to hotellrom.

Det som var bra var att det var relativt sentralt, kort vei å gå til en del severdigheter og bussen stopper i närheten om man vil lengre bort. Det som også var bra var at vi kunne ordne frokost selv (butikk med bra åpningstider rett i närheten), sparte noen kroner på det og behövde ikke stresse opp for å rekke hotellfrokosten. Det var dessuten praktisk å ha et oppholdsrom der vi kunne ta et par öl för vi gikk ut på byen.

Det som var litt kjedelig var at det bare var ett bad og litt liten varmtvannstank, så morgenstellet for 4 personer tok litt tid.

• 1 måned senere...
Skrevet

De siste gangene jeg har vært der har jeg bodd hos venner, men første gang jeg var der, april 2008, bodde jeg og mitt reisefølge på et veldig koselig B&B. Det het Teah Mhuire (Eller noe slikt). Har desverre ikke adressen lenger.

Kan anbefale B&B, det er ofte litt billigere enn hotell, og mer personlig. Man får skikkelig frokost også. :)

Skrevet

Vi har alltid tatt inn på The Fitzwilliam http://www.fitzwilliamhotel.com/

Ikke kjempebillig, men fantastisk service, herlige rom og en perfekt beliggenhet på St.Stephens Green.

Du er i gåavstand til absolutt alt.

Skrevet

Er ikke så glad i sentrumshotellene jeg da, ville heller valgt et av de store anleggene langs stranden. Synes sentrum er skittent og kjipt. Om det er buss i nærheten er heller ikke så viktig, ettersom du etter min mening uansett bør ha bil i Dubai.

Skrevet
Er ikke så glad i sentrumshotellene jeg da, ville heller valgt et av de store anleggene langs stranden. Synes sentrum er skittent og kjipt. Om det er buss i nærheten er heller ikke så viktig, ettersom du etter min mening uansett bør ha bil i Dubai.

Oioi, trekker tilbake alt jeg har sagt. Leste litt fort og Dublin ble Dubai. Kommer tilbake med en hotellanbefaling når latterkrampene har lagt seg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...