sweetdana Skrevet 17. juli 2008 #1 Del Skrevet 17. juli 2008 Har en Samsung SGH-X700 med plass for micro-sd minnekort. Endelig husket på å kjøpe, kjøpte et 2 GB SanDisk kort. Satte det inn i telefonen, og det kommer opp en beskjed med "Minnekort satt inn". Telefonen har tydeligvis "merket" det... Men nå kommer problemet. Når jeg prøver å overføre bilder/videoer over på minnekortet går det ikke an å trykke på "Kopier til minnekort". Det valget er grått (som på data når det er noe man ikke kan trykke på).. Hmm... Er såklart på ferie og manualen ligger hjemme, finner ikke manualen på nett heller selv om telefonen "bare"(?) er 2,3-3 år gammel.. Noen som har noen innspill hadde jeg blitt kjempeglad! Fikk beskjed i butikken om å fjerne mye av det som er lagret på forhånd, så det gjorde jeg, men likevel ser det ut som om minnekortet ikke fungerer.. :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten på fjellferie Skrevet 18. juli 2008 #2 Del Skrevet 18. juli 2008 Har en Samsung SGH-X700 med plass for micro-sd minnekort. Endelig husket på å kjøpe, kjøpte et 2 GB SanDisk kort. Satte det inn i telefonen, og det kommer opp en beskjed med "Minnekort satt inn". Telefonen har tydeligvis "merket" det... Men nå kommer problemet. Når jeg prøver å overføre bilder/videoer over på minnekortet går det ikke an å trykke på "Kopier til minnekort". Det valget er grått (som på data når det er noe man ikke kan trykke på).. Hmm... Er såklart på ferie og manualen ligger hjemme, finner ikke manualen på nett heller selv om telefonen "bare"(?) er 2,3-3 år gammel.. Noen som har noen innspill hadde jeg blitt kjempeglad! Fikk beskjed i butikken om å fjerne mye av det som er lagret på forhånd, så det gjorde jeg, men likevel ser det ut som om minnekortet ikke fungerer.. :gråte: Gjetter på at minnekortet må formateres før bruk - og hvordan du gjør det i din telefon aner jeg ikke. har du en pc hvor minnekortet passer er det svært lett å formatere kortet der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweetdana Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 18. juli 2008 Formatere? Hvordan gjør man det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nedfallsgjest Skrevet 18. juli 2008 #4 Del Skrevet 18. juli 2008 Manualen finner du her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå