Gjest Hemmelig for anledningen Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Hei Brudejenter! Er det noen som vet om det finnes nettsider med tips om hvilke type kjoler som passer til forskjellige kropper? Altså forex kjoler for de nette små, høye slanke, høye kraftige, store/små pupper etc etc.. Ser meg helt blind jeg...
Klematis Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Ja dette skulle jeg gjerne også hatt noen tips om Selv er jeg normalt høy, innenfor nomalen vektmessig (selv om jeg heller er i øvre skikt) men har relativt små pupper. Eller puppeproblemet mitt er vel heller at de sitter så langt ut på siden Jeg vil ha kløft! Ser for meg at en kjole med halterneck som presser puppene litt sammen vil passe for meg. Jeg vet at jeg må ha noe som ikke er figurnært rundt hoftene, er litt rart skapt :fnis: Men jeg vet ikke om min antagelse stemmer. Tror nesten man bare må gå i en salong og prøve litt ulike typer og prøve å se hvilken fasong som passer best og så prøve å finne drømmekjolen innenfor denne fasongen.
Gjest Fortsatt hemmelig Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 Kan jo hende noen er har tips også- så da kan jo jeg beskrive meg selv. Over gjennomsnittet høy , i øvere sikt av "normalen" i kroppen, hofter fra milde helvete (brede hofter spes i forhold til smal midje) og litt over gjennomsnittet pupper (85 b/c). Bruker vanligvis størrelse 42- men opplever ofte at dette blir for kort til mine lange bein. Å gå i en brudebutikk er for tidlig. Brylluppet vil i allefall ikke stå før i 2010- men jeg er en evig drømmer..... (Ser du klematis skriver om halterneck. Jeg har en selskapskjole i halterneck som sitter som ett skudd, så det er ingen fremmed tanke)- men den er hverken i fassong eller stoff som får meg til å tenke videre brudekjole)
Gir Skrevet 17. juli 2008 #5 Skrevet 17. juli 2008 Jeg er også høy, 180cm, veldig lange bein og kort avstand mellom hofter og ribbein, så selv om livet er smalt så er det veldig kort. Jeg er ikke lubben, men kraftig bygget fordi jeg har trent mye styrke i mitt liv. Altså høyreist og sterk, men ikke noe ekstra fett. Ut ifra andre kjoler jeg har, vet jeg at halterneck og korsettliv passer perfekt til meg (men igjen, hvem passer ikke perfekt i korsett?). Det smalner skuldrene og jevner ut det korte livet mitt hvis korsettlivet fortsetter litt ned forbi selve hofta. Kjoler med v/hals og v i ryggen, der stroppene sitter litt langt ut på skuldrene og livet forlenger overkroppen passer meg også bra. Kjoler med korte liv som strutter ut ved hoftene gjør meg brei som ei låvedør og er ikke aktuelt. Mener jeg så en sånn guide en gang på en amerikansk side, skal Google litt og se hva jeg finner.
Gjest Fortsatt hemmelig Skrevet 17. juli 2008 #7 Skrevet 17. juli 2008 Denne kan kanskje hjelpe. Tusen takk for linker! Og igrunn var det vel akkurat det jeg trodde (eller var det håpet) (halterneck og A-figur er noe for meg)!! Og når denne setningen kommer- så setter jeg all min lit til den siden: You have a big chest, big hips, and a thin waist (that is, curves in all the right places). Oh, made my day!!
Gir Skrevet 18. juli 2008 #8 Skrevet 18. juli 2008 Akkurat det jeg skrev over: Short Waist Your body is naturally proportioned, except for the small distance from your ribs to your hips. * Dress Dos: A Princess-line silhouette -- fitted at the bodice and opening up gradually to a full skirt -- elegantly elongates your figure; if you love your shoulders, try a portrait or halter neckline. A slightly dropped-waist gown will also lengthen your torso.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå