Gjest Overrasket Skrevet 26. mai 2003 #1 Del Skrevet 26. mai 2003 I helga fikk jeg oppleve noe som jeg ikke skjønner bæret av. Ny type, altså ny sex.. greit det, men for FØRSTE gang har det vært deiligst i misjonærstilling og ikke ridning. *riste på hodet* Skjønner ikke helt detta jeg... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 26. mai 2003 #2 Del Skrevet 26. mai 2003 Halleluja! Undrenes tid er ikke forbi Vibeke (må klare seg på egenhånd) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 26. mai 2003 #3 Del Skrevet 26. mai 2003 Hehe, kanskje du har funnet en som vet hvordan ting skal gjøres? Grattis med ny opplevelse :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hildegerd Skrevet 27. mai 2003 #4 Del Skrevet 27. mai 2003 Det kan nok være en mulighet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2003 #5 Del Skrevet 27. mai 2003 Syns misjonær er myye bedre jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 27. mai 2003 #6 Del Skrevet 27. mai 2003 Hvorfor er dette et problem i det hele tatt....?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BaggerLane Skrevet 27. mai 2003 #7 Del Skrevet 27. mai 2003 Jaha! Jeg hadde sex jeg og! So what? Misjonærer er mennesker de og.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2003 #8 Del Skrevet 27. mai 2003 Uff nei, dette hørtes trist ut. Det er bare å dumpe ham! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keya Skrevet 27. mai 2003 #9 Del Skrevet 27. mai 2003 Misjonærstilling er undervurdert!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 27. mai 2003 #10 Del Skrevet 27. mai 2003 Misjonærstilling er undervurdert!! absolutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sina Skrevet 27. mai 2003 #11 Del Skrevet 27. mai 2003 Hvem har sagt at det er et problem? må man ha problemer for å skrive på forum? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aradalion Skrevet 27. mai 2003 #12 Del Skrevet 27. mai 2003 Skulle ønske jeg var like rik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. mai 2003 #13 Del Skrevet 30. mai 2003 Har vel noe med hvordan han beveger seg å gjøre, og kanskje hvor polstret han over "skambenet." Med mannen min fikk jeg alltid orgasmer i misjonærstillingen, men det har jeg ikke fått med noen andre. Og er mannen for tynn - ligger for lavt over madrassen liksom, så får jeg ikke orgasme ved å ri ham heller. Må liksom ha litt kjøtt på beina mannfolka også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. mai 2003 #14 Del Skrevet 31. mai 2003 absolutt!' Eng her! Misjonærstillingen blir ofte betegnet som kjedelig, gammeldags, og for de som er frigide. Er veldig uenig i dette, og synes den er deilig! Ikke minst gir den muligheter til variasjoner i milevis om man føler for det....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 31. mai 2003 #15 Del Skrevet 31. mai 2003 Dette var da et gøyalt lite gledesutbrudd!!! Hipp hurra! Fikk nesten samme steningen for en tid tilbake selv, jeg, når det gikk opp for meg at det var like kos å la tungen rotere mot klokken når jeg kysser ham, som med klokken . Ble kjempeoverrasket! Enda det var med samme mannen til og med Sånn: ble jeg da! Maiken (misjonær kan være bra. Veldig bra kan misjonær være) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå