Gå til innhold

Skjønner ikke noe...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Overrasket

I helga fikk jeg oppleve noe som jeg ikke skjønner bæret av. Ny type, altså ny sex.. greit det, men for FØRSTE gang har det vært deiligst i misjonærstilling og ikke ridning. *riste på hodet* Skjønner ikke helt detta jeg... :o :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, kanskje du har funnet en som vet hvordan ting skal gjøres?

Grattis med ny opplevelse :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Har vel noe med hvordan han beveger seg å gjøre, og kanskje hvor polstret han over "skambenet."

Med mannen min fikk jeg alltid orgasmer i misjonærstillingen, men det har jeg ikke fått med noen andre. Og er mannen for tynn - ligger for lavt over madrassen liksom, så får jeg ikke orgasme ved å ri ham heller. Må liksom ha litt kjøtt på beina mannfolka også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

absolutt!

'

Eng her! Misjonærstillingen blir ofte betegnet som kjedelig, gammeldags, og for de som er frigide.

Er veldig uenig i dette, og synes den er deilig! Ikke minst gir den muligheter til variasjoner i milevis om man føler for det....... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Dette var da et gøyalt lite gledesutbrudd!!! Hipp hurra! Fikk nesten samme steningen for en tid tilbake selv, jeg, når det gikk opp for meg at det var like kos å la tungen rotere mot klokken når jeg kysser ham, som med klokken . Ble kjempeoverrasket! Enda det var med samme mannen til og med :) Sånn: :P ble jeg da!

Maiken (misjonær kan være bra. Veldig bra kan misjonær være)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...