Gjest Gjest_nelle_* Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Jeg kjører den nye Honda crv. Hvilken personlighet har jeg? Skriv hva du tror, og skriv hva du kjører slik at neste bruker kan filosofere litt over den personlighet......
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Bilen min sier at jeg er en snill person som gir den rikelig med olje og klør den bak speilet når den har behov for det. -g
LilleMy Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 Jeg kjører den nye Honda crv. Hvilken personlighet har jeg? Skriv hva du tror, og skriv hva du kjører slik at neste bruker kan filosofere litt over den personlighet...... Du er glad i nye ting, du tenker utseende når du tenker bil. Du kler deg pent og er en voksen dame! Min bil er en Audi Q7, 2007 mod.
Jane F. Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Du er nok etablert og har barn, stajonsvogn tipper jeg Du liker å ha ting praktisk og enkelt. Et familie menneske og utendørsmenneske. Jeg kjører en grå corolla 86 mod.
LilleMy Skrevet 20. juli 2008 #5 Skrevet 20. juli 2008 Du er ung med begrenset økonomi og tenker at bil er noe som får deg fra A-B :-) Jeg har en SAAB 93 Cabriolet 2004 mod. også.
Gjest Gjest_stella_* Skrevet 20. juli 2008 #6 Skrevet 20. juli 2008 Du liker en følelse av frihet. Du er positiv og sprudlende Jeg kjører Peugeot 307 sw
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå