Babyface Skrevet 26. mai 2003 #1 Skrevet 26. mai 2003 Hvorfor åpner enkelte nye vinduer seg i et allerede åpnet vindu når man surfer på internett? Det er veldig irriterende, for grunnen til at jeg åpner internett i et nytt vindu er jo fordi jeg enkelt og greit skal tilbake til det forrige vinduet om en liten stund. Er det noe jeg kan gjøre slik at dette ikke skjer? (Håper dere skjønner hva jeg mener da! :oops: )
Tusenfryd Skrevet 26. mai 2003 #2 Skrevet 26. mai 2003 Det er noe webdesigneren legger inn som funksjon. Her på KG er det slik. Personlig liker jeg det best, for hvis man går videre og videre i en link her og en link der, så plutselig begynner man å slite med den opprinnelige siden man var på - med å finne den igjen...
Gjest Admin'C Skrevet 26. mai 2003 #3 Skrevet 26. mai 2003 Anbefaler at du prøver opera, har du mange vinduer oppe hold høyre museknpp inne og scroll med hjulet Edit: glemte å si hva som skjedde :oops: , da kan du skifte enkelt mellom vinduene i stedet for å måtte ned i oppgavelinjen og trykke der. Opera har også en popupkiller og er gratis (er norskt også)
Melian Skrevet 27. mai 2003 #4 Skrevet 27. mai 2003 Det er noe webdesigneren legger inn som funksjon. Ja, det stemmer nok det ja. Hvis du vil alltid forsikre deg at linken skal åpne seg i et nytt vindu (på ukjente steder, som f.eks. her på kg vet du at det åpner seg i nye vinduer) høgreklikker du på linken og velger Åpne kobling i nytt vindu.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå