Gjest -allie- Skrevet 17. juli 2008 #1 Del Skrevet 17. juli 2008 Hei! Jeg er på utkikk etter sånn skinnjakke som nesten alle jenter går med for tiden. Jeg har sett den hovedsakelig i svart og brunt. Den er kort (til hoftene cirka), har glidelås, og stoff med "strikk" rundt livet, rundt håndleddene og noen ganger i kragen. Skjønner dere hvilken jeg mener?? Hvor får man tak i en slik en (trondheim)? Jeg har sett noen, de skiller seg noe fra hverandre, ikke alle er like fine. En annen ting er hvilken farge man skal kjøpe. Jeg tenkte først på brun siden jeg er nokså lys i huden med rødlig hår, tenkte det ville passe best. Men svart passer til alt, er mer anvendelig.. Kommer slike jakker fortsatt til å være populære framover? vet de koster over tusenlappen så må vurdere litt først! Noen synspunkter?? Takk for alle svar!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
timi Skrevet 17. juli 2008 #2 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg har en svart en fra H&M, den er kjempefin! De har også på Carlings og Bikbok ofte. Jeg vet ikke om sånt kommer til å være populært framover, og jeg for min egen del driter i det... meen skinn er vel egentlig aldri ute av moten eller hva jeg skal si, så lenge det ikke er sånn mann i 50-åra-mc-look ;p Jeg har også en sånn gråaktig den, den er også ganske kul - passer ikke til så mye, men den var veldig billig (tilbud på bikbok). Jeg har også lyst på en brun, det jeg tenkte meg i utgangspunktet når jeg kjøpte fra H&M - men mange av brunfargene er så .. ekle ;p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2008 #3 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg har en sånn jakke du beskriver. Kjøpte min på Vero Moda på Trondheim torg i høst. Valgte en svart jakke siden den er mest "klassisk". De hadde lignende på Carlings og Only. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RedFox81 Skrevet 17. juli 2008 #4 Del Skrevet 17. juli 2008 Her er det noen. Denne er fra Only. Svart, fra Ellos Brunn fra ellos Og det er mange skinnjakker på Laredoute også.. Likner noen av disse på den du så? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nishiki Skrevet 17. juli 2008 #5 Del Skrevet 17. juli 2008 Her er det noen. Denne er fra Only. Svart, fra Ellos Brunn fra ellos Og det er mange skinnjakker på Laredoute også.. Likner noen av disse på den du så? den fra ellos likte jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsa! Skrevet 17. juli 2008 #6 Del Skrevet 17. juli 2008 Hei! Jeg er på utkikk etter sånn skinnjakke som nesten alle jenter går med for tiden. Jeg har sett den hovedsakelig i svart og brunt. Den er kort (til hoftene cirka), har glidelås, og stoff med "strikk" rundt livet, rundt håndleddene og noen ganger i kragen. Skjønner dere hvilken jeg mener?? Hvor får man tak i en slik en (trondheim)? Jeg har sett noen, de skiller seg noe fra hverandre, ikke alle er like fine. En annen ting er hvilken farge man skal kjøpe. Jeg tenkte først på brun siden jeg er nokså lys i huden med rødlig hår, tenkte det ville passe best. Men svart passer til alt, er mer anvendelig.. Kommer slike jakker fortsatt til å være populære framover? vet de koster over tusenlappen så må vurdere litt først! Noen synspunkter?? Takk for alle svar!! Heia syntes den fra only er kjempefin men i den mørke brune og det passer jo perfekt om du er røslig i håret og perfekt både til lyse og mørke klær.og ja skinnjakker er inn for fullt igjen fra høsten.du kan se den i mørk på linken til only som ble lagt ut under her i ett innlegg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Lea Skrevet 17. juli 2008 #7 Del Skrevet 17. juli 2008 Har tenkt på flere ganger å kjøpe meg skinnjakke, men føler jeg er litt 'sent ute'?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -allie- Skrevet 17. juli 2008 #8 Del Skrevet 17. juli 2008 Hei! Tusen takk alle sammen! ja det var i denne typen jakke jeg mente! Enig med deg Lille Lea, føler også at jeg er litt "sent ute", men når de kommer til butikkene igjen i høst så blir jeg glad! Jeg tror kanskje de også vil komme igjen og igjen! -allie- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå