Mokkon83 Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Skal gifte oss 4 juli neste sommer, og er på leting etter drømmekjolen:) Bestilte prøvetime hos Brudesalongen i Arendal... Faktisk 4 juli i år:) Min erfaring der var at lokalet var nedslitt, mørkt, luktet bruktbutikk, alt for mye tøy på et lite område... Betjeningen føltes uinteressert i å varte opp... fikk følelsen av at hun syntes jeg var for tidlig ute (noe som er mitt valg da..) og gjorte to halvhjertet forsøk på å lete frem en kjole som kunne passet meg. fikk ikke tilbud om å prøve dem heller. jeg hadde først og fremst tenkt å leie en kjole, men det hadde hun bare max 20 forskjellige av og de så ut som de hadde blitt hentet på fretex... mistet litt lysten på å lete her.. så skal vente til september før jeg skal på brudesalong igjen. da blir vel det nærmeste Fevik og Grimstad. noen erfaringer derfra eller andre salonger?
Gjest Gjest_Sørlandsbrud_* Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Skal gifte oss 4 juli neste sommer, og er på leting etter drømmekjolen:) Bestilte prøvetime hos Brudesalongen i Arendal... Faktisk 4 juli i år:) Min erfaring der var at lokalet var nedslitt, mørkt, luktet bruktbutikk, alt for mye tøy på et lite område... Betjeningen føltes uinteressert i å varte opp... fikk følelsen av at hun syntes jeg var for tidlig ute (noe som er mitt valg da..) og gjorte to halvhjertet forsøk på å lete frem en kjole som kunne passet meg. fikk ikke tilbud om å prøve dem heller. jeg hadde først og fremst tenkt å leie en kjole, men det hadde hun bare max 20 forskjellige av og de så ut som de hadde blitt hentet på fretex... mistet litt lysten på å lete her.. så skal vente til september før jeg skal på brudesalong igjen. da blir vel det nærmeste Fevik og Grimstad. noen erfaringer derfra eller andre salonger? Prøv denne: Festantrekk Brudesalongen Telefon: 38 07 15 38 Den ligger i Henrik Wergelandsgt i Kristiansand. Kjempeservice. Jeg var på leting etter slør til meg selv, og dress til mannen og sønnen. Var først innom andre steder i byen, men ingen var så veldig interesserte... så gikk jeg inn her og fikk masse god hjelp med en gang. Leide dress til mann og sønn, og fant slør til meg selv. Hadde masse fine kjoler der også, men så ikke så godt etter ettersom jeg har funnet kjole fra før i utlandet.
mimi82 Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 Jeg kan virkelig anbefale kristins brudeatelier i lillesand, der jeg fant min kjole, de har et stort utvalg og super service. Ellers er de veldig hyggelige både på festantrekk og agape, begge i kristiansand. lykke til:-)
Mokkon83 Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. juli 2008 Tusen takk for svar!! skal absolutt sjekke ut tipsene deres! tar Lillesand i første omgang så beveger jeg meg til kristiansand har kjøpt kjole i forbindelse med min brors bryllup på Agape, og det var jo et bra lokale:)
Mokkon83 Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. juli 2008 Hadde masse fine kjoler der også, men så ikke så godt etter ettersom jeg har funnet kjole fra før i utlandet. Hvor i utlandet kjøpte du kjole?
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 Ja, du må absolutt ta turen til Kristins brudeatelier. Jeg giftet meg i 2003, og fikk utrolig god sevice hos Kristin! Kan anbefales på det varmeste! :-)
Mokkon83 Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. juli 2008 Ja, du må absolutt ta turen til Kristins brudeatelier. Jeg giftet meg i 2003, og fikk utrolig god sevice hos Kristin! Kan anbefales på det varmeste! :-) Har bestemt meg for å prøve Kristins brudeatelier i første omgang, så prøver jeg kristiansand om jeg ikke finner noe var inne på nettsiden og det var mange flotte kjoler!! gleder meg skikkelig til å se! skal bestille time i september
Hedda-78 Skrevet 19. juli 2008 #8 Skrevet 19. juli 2008 Når du er i Kristiansand, bør du gå innom her: http://www.snefridshus.no/ Kjempeflott service, spesielt dersom du treffer på Snefrid selv, jeg tror hun er der ofte på hverdagene. Hun har absolutt øye for hva som kler deg, og sier ifra dersom noe ikke passer til deg. Hun designer kjolene selv, og har mange spesielle kjoler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå