Gå til innhold

Kjærlighetsdikt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! I september skal min beste venninne gifte seg. I den anledning vil jeg lage et album med bilder av henne og brudgommen, hvor jeg vil be alle gjestene om å skrive noen ord. På første side vil jeg skrive et dikt, eller bare noen ord, om kjærligheten. Albumet er ganske lite, så det må være ganske kort. Noen som har noen gode forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hei! I september skal min beste venninne gifte seg. I den anledning vil jeg lage et album med bilder av henne og brudgommen, hvor jeg vil be alle gjestene om å skrive noen ord. På første side vil jeg skrive et dikt, eller bare noen ord, om kjærligheten. Albumet er ganske lite, så det må være ganske kort. Noen som har noen gode forslag?

Vi skal bruke dette i kirken:

To må man være om

livet skal lykkes,

to når vårt kjærlighets

tempel skal bygges.

Du kan jo feks bare ta det midterste verset?? Jeg syns i alle fall det er det fineste, og det kan jo fint stå alene..

Innlegget er redigert i henhold til Kvinneguidens regler.

Veslejenta - moderator

Endret av Veslejenta
Gjest Gjest
Skrevet

For en fin idé! :rødme:

Hva med: "The greatest thing you'll ever learn is just to love, and be loved in return"?

Lykke til :)

Skrevet

Jeg har en shakespear sonette som vare er helt utrolig vakker (norsk oversettelse), men nå hadde jeg den naturligvis ikke på pc'en lenger. Skal se om jeg finner den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...