Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe en ukes tur til Dubrovnik med datteren min.

Er det gunstig tro?

Tenker på om hun kommer til å kjede seg, om det er noe gøy for henne og..hun er seks år:)

Gjest Gjest_Frida_*
Skrevet

Ville nok ikke ha tatt med en 6-åring dit, nei. Dubrovnik er nydelig, men det er fryktelig mye bratte tranpper der, og ingenting for et barn å oppleve (bortsett fra kanskje å gå rundt bymuren). Dårlig med bademuligheter også - kun fra klippper, eller må du ta båt ut til noen av øyene. Så sats heller på et annet sted! Skal du absolutt til Kroatia, er Split, Rijeka eller noen av de mindre byene langs kysten bedre.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg vurderer å kjøpe en ukes tur til Dubrovnik med datteren min.

Er det gunstig tro?

Tenker på om hun kommer til å kjede seg, om det er noe gøy for henne og..hun er seks år:)

Er nok definitivt ikke det første stedet jeg ville tenkt på å ta med et barn til nei...men kanskje ikke det siste heller :-)

Blir nok litt etter hvordan man legger opp innholdet selv! Er jo uansett et utrolig nydelig sted!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ville ikke tatt med en 6-åring til Dubrovnik. Det er ikke noe særlig å gjøre der for barn. Det er ikke strender, bare svaberg med trapper ned i vannet. Jeg tror det er et akvarium eller noe sånt der, men jeg var ikke inne der, så jeg vet ikke hvordan det er lagt opp, om det er festlig for barn. Ellers er jo byen bare et stort museum, med masse trapper og smau. Ikke så veldig festlig for barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...