Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Hva har man på seg når man skal gifte seg hos byfogden på en hverdag? Jeg vil jo gjerne pynte meg, men aner ikke hva som er vanlig.
Tingeling:) Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Du kan da bruke hva du vil! Siste bryllup jeg var i som var hos byfogden, så brukte bruden hvit brudekjole med alt tilbehør. Har også sett helt vanlige enkle kjoler. Hva ønsker du selv da?
Gjest Markjordbær Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 Jeg skal gifte meg på tinghuset på en fredag, men jeg kjører skikkelig brudekjole I middelalderstil. Skal ikke ha slør...
Gjest nn Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Jeg giftet meg på tinghuset for litt siden. Jeg kjøpte en fin sommerkjole med matchende sko og sjal, mannen i dress. Ingen blomster.
Nettepett Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 Jeg skal ha ambasadebryllup, men vil allikevel bevare "bruden".. skal ikke ha lang, hvit brudekjole med slør og hele stasen, men tenker en hvit, enkel sommerkjole. Jeg kommer til å ha blomster tror jeg, men det blir noe helt enkelt. Tre hvite liljer eller noe sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå