Gjest Gjest_Tessa_* Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Hvor kan man få tak i en gavebåndkutter som deler opp gavebåndet i flere strimler og krøller det? Mange butikker som har det, f.eks. Black Design, men har aldri sett det til salgs noe sted. Har det noe spesielt navn?
LilleBille Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Jeg har kjøt min i bokhandlenen. Har også sett det i div. gavebutikker etc. (Bla. Rafens) Har aldri hørt noe navn - men forklarer du hva du er på jakt etter så skjønner nok folk hva du mener. (evt. spør hvor de har kjøpt den når noen lager "kruller" på gavebåndet ditt)
Loevinna Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 Har sett de blant annet hos bokhandelen, Nille og Åhlens.
Lavendelsmil Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Jeg kjøpte også min i en bokhandel. Den gangen jeg fant den, tror jeg den lå i en kasse ved disken. Det er sikkert bare å spørre i en av de større bokhandlerne. Lykke til!
Gjest itla Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 Hvis du bor i Oslo kan jeg meddele så jeg sånne senest i går på Papirgalleriet på Norway Designs. (Altså til salgs, ikke til butikkens eget bruk. )
Lassie Skrevet 31. juli 2008 #6 Skrevet 31. juli 2008 Jeg kjøpte en til 20kr eller noe på Smart Club, og den funker helt fint
Fun Light Skrevet 31. juli 2008 #7 Skrevet 31. juli 2008 Heter båndsplitter tror jeg, og finnes i bokhandelen og Panduro (og sikkert mange andre steder).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå