Gjest Gjest_bella_* Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Irriterer meg over mannen min som er pottesur dagen derpå om han ikke har fått det som han ville med sex kvelden i forveien. Han har vært slik i mange år. Snakker ikke til meg dagen etter, svarer med ja el nei om han blir spurt om noe, er det helg så står han ikke opp før 11- 12 (vi har tre unger), lar surheten sin også gå utover ungene. Bruker å bli gladere når kvelden kommer, for da skal vi jo snart til sengs igjen, men jeg har mistet lysten langt før den tid. Så da er vi inne i en ond sirkel. Syns egentlig han burde være fornøgd. Har stort sett samleie to ganger i uka. Så nå er spm: Er han "rar" eller burde jeg la ham få det som han vil uansett om jeg har lyst eller ikke..
tingeling Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Irriterer meg over mannen min som er pottesur dagen derpå om han ikke har fått det som han ville med sex kvelden i forveien. Han har vært slik i mange år. Snakker ikke til meg dagen etter, svarer med ja el nei om han blir spurt om noe, er det helg så står han ikke opp før 11- 12 (vi har tre unger), lar surheten sin også gå utover ungene. Bruker å bli gladere når kvelden kommer, for da skal vi jo snart til sengs igjen, men jeg har mistet lysten langt før den tid. Så da er vi inne i en ond sirkel. Syns egentlig han burde være fornøgd. Har stort sett samleie to ganger i uka. Så nå er spm: Er han "rar" eller burde jeg la ham få det som han vil uansett om jeg har lyst eller ikke.. Nei, han er ikke rar, men han er vannvittig barnslig og har tydeligvis ingen forståelse for hvordan humør og sexlyst henger sammen. Du bør definitivt ikke bite tennene sammen og ha sex bare for å være grei. Det vil ta knekken på både lysten din og følelsene for ham ganske snart. Men, når det er sagt så kan ofte lysten komme når man setter i gang
Suzy Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 Det slår meg at dere har et klart kommunikasjonsproblem - og ikke først og fremst et problem med sexlivet. Fortell ham at han dreper lysten din på sex når han furter på den måten og at du kanskje vil ha lyst på mer sex om han er mer positiv. Det må da være en oppmuntring.
BAMBI<3 Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 Han høres utrolig barnslig ut, men de gangene han oppfører seg sånn så kan du jo si at hvis han oppfører seg sånn så kan han drite i sex de neste 5 ukene Vet han hvorfor du ikke vil ha sex så ofte som deg, eller har dere ikke pratet så mye om det? Tenkte bare på det at det kan jo hende han tror du ikke tenner på han eller at han ikke er god nok? Men uansett han oppfører seg veldig barnslig!
FangeLiv Skrevet 17. juli 2008 #5 Skrevet 17. juli 2008 Synes ikke noe om forslaget om å true med sexnekt. Det vil jo gå utover ts selv også som gjerne vil ha ca 2 ganger i uka. Helt enig med Suzy; du må rett og slett snakke med ham mer. Forklar at selv om du egenlig har lyst, så blir den lysten helt ødelagt av at han har vært sur. "Unnskyld" det gjerne med at det er forskjell på kvinner og menn, og at du vet ikke hvordan det er med dere menn, men for meg som kvinne er det viktig at forholdet har vært godt hele dagen (slik at du har gledet deg til å gå til sengs med ham), at det er vanskelig å bare "omstille seg" når kvelden kommer. Så kommer kanskje han med noen av sine følelser (f.eks Jeg føler at du ikke syns jeg er tiltrekkende, og det er ork for deg med sex.) og da er dere igang med å snakke sammen og forstå hverandres reaksjoner bedre. Hvertfall prøve med dette..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå