Gjest Oppussingsdama Skrevet 17. juli 2008 #1 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg bor i Oslo og er ute etter pebbles fliser (bord) til badet.. Eller rullesteinsfliser om du vil.. Jeg har kun funnet disse et sted, og det er i en fysysk butikk i Stavanger, go det blir litt langt å reise hehe.. Så da lurer jeg på om det er noen her som har tips til butikker/nettbutikker i Oslo som selger disse! De ser sånn her ut: http://www.keramikkogflis.no/index.cfm?tmp...mp;b_kid=133120 Ekstremt lykkelig blir jeg for svar :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesteleser Skrevet 17. juli 2008 #2 Del Skrevet 17. juli 2008 Hei! På FLISEKOMPANIET får du rullestein. De finnes både i beige, som på bildet, og i grå. Prisen er på ca 199,- pr brett. Hvert brett er her 30x30 cm. Din butikk finner du sikkert på www.flisekompaniet.no MD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oppussingsdama Skrevet 18. juli 2008 #3 Del Skrevet 18. juli 2008 Tusen takk for tips :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2008 #4 Del Skrevet 20. juli 2008 jeg mener de skal ha på Bauhaus i Lier også, mener det var ca 129,- fro 30x30. Jeg menr å ha sett det andre steder også, så det går jo ann å ta seg en runde på slike butikker for å se, evt sende en mail til en del....Det spørs jo hvo mye man skal ha men skal man ha en del, vil det jo lønne seg å lete litt for å finne den rimligste leverandøren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå