Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Jeg er på jakt etter en øyenskygge uten noe særlig glitter i en beige/nude farve. Har dere noen forslag?
Gjest Raptuza Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Maybelline har ein naturfarga utan skimmer.
Hilde Christina Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 Hot chocolate fra Everyday Minerals er herlig. Ser ut som den har skimmer i boksen, men virker ikke skimrende på.
snooops Skrevet 17. juli 2008 #5 Skrevet 17. juli 2008 Hot chocolate fra Everyday Minerals er herlig. Ser ut som den har skimmer i boksen, men virker ikke skimrende på. Huh? :klø: Hot Chocolate er en av de mest skimrende skyggene jeg har. Det er riktig nok veldig, veldig fint (skikkelig microskimmer), men det er masse av det. Tør ikke bruke denne til hverdags i det hele tatt jeg. Føler det er mer skimmer enn det er farge/pigment i den. Men det kommer vel kanskje litt an på hudtonen hvor godt det synes.
Gjest Lacuna Skrevet 17. juli 2008 #6 Skrevet 17. juli 2008 GloMinerals har flere helt matte, hudfargede skygger. Well-Rested fra Bare Minerals passer også inn i sjangeren.
Hilde Christina Skrevet 17. juli 2008 #7 Skrevet 17. juli 2008 Huh? :klø: Hot Chocolate er en av de mest skimrende skyggene jeg har. Det er riktig nok veldig, veldig fint (skikkelig microskimmer), men det er masse av det. Tør ikke bruke denne til hverdags i det hele tatt jeg. Føler det er mer skimmer enn det er farge/pigment i den. Men det kommer vel kanskje litt an på hudtonen hvor godt det synes. hæ? denne bruker jeg hver eneste dag, er nude og fin på meg
AnetteR Skrevet 17. juli 2008 #8 Skrevet 17. juli 2008 YSL Ombre Solo Double effect no4. Evt make up store...
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2008 #9 Skrevet 18. juli 2008 Kissme har noen fine matte. Crazy Horse eller Jagger burde kanskje passe. De har en oversikt over alle fargene men fant den ikke i farta.
Gjest Raptuza Skrevet 18. juli 2008 #10 Skrevet 18. juli 2008 Kor får ein kjøpt GloMinerals og Jane Iredale i Kristiansandsområdet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå