Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Ella_*
Skrevet
Jeg fikk den i går, men fant ikke et eneste plagg jeg hadde lyst på. Kjedelige farger og plagg, ekle materialer... Er dritt lei all akrylen hos H&M, så jeg handler nesten ikke der lenger.

Enig, stoffet ødelegger veldig. Mye som pleier å se OK ut (lite av det i år synes jeg), men stoffet er helt på trynet.

Så et par skjerf og et par sko jeg har lyst på, ellers ingenting som falt noe særlig i smak.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er helt enig angående all denne akrylen de bruker. Klamt og ekkelt stoff! Og de få plaggene de lager i bomull er ofte så tynne at det nesten går hull på dem bare man kikker på dem.

Ironisk nok er de fleste herreklærne laget av bomull...

Skrevet

Slutter ikke katalogen å komme når det har gått en stund siden du sist bestilte der?

Jeg har kastet min katalog for høsten, har ei bestilling inne, 3 plagg som var i den katalogen, bestilte de for en stund siden, ei bukse, svart genser og ett skjerf.

Noen som har de buksene? Husker ikke hva den heter, kostet 400 kr, ei med litt bootcut. Dongribukse. 43-1395 er art.nr.

Skrevet
Slutter ikke katalogen å komme når det har gått en stund siden du sist bestilte der?

Nope. Det er sikkert fire år siden sist jeg bestilte noe, og jeg har prøvd å si den opp etter det, men de hører ikke på meg. Jaja, det er ikke såå pes, men den går jo nesten rett i søpla...

Skrevet

Fant ikke noe spennende i høstkatalogen jeg heller.

Gjest -allie-
Skrevet

Enig med dere! Synes ikke den var så veldig interessant. Og fire-fem plagg hadde jeg fra i fjor, rart at de selger noen av de samme varene året etter! (blant annet en brun kåpe med belte i livet). Dessuten mange mørke farger, passer ikke helt for meg som er så lys i huden og rødt/blondt hår....:(

Skrevet

Katalogene inneholder bare basic sortimentet og viser aldri de typiske moteklærne ..så selv om det nok en gang var en gørrkjedelig katalog blir det nok en spennende motehøst hos H&M likevel :)

Skrevet

Noen som vet artikkelnr til den clutch vesken som kg har på "dette skal du handle på salg"?

Syns den var veldig fin. Den er sikkert ifra vår/sommer katalogen.

Gjest Gjest
Skrevet
Noen som vet artikkelnr til den clutch vesken som kg har på "dette skal du handle på salg"?

Syns den var veldig fin. Den er sikkert ifra vår/sommer katalogen.

Er det denne? http://galleriet.kvinneguiden.no/?view=ima...;galleryId=1282

I såfall har den vært på outleten hos H&M ganske lenge. Du må nesten bare følge med og se om den dukker opp igjen. Det kan jo være at noen returnerer.

Gjest Raptuza
Skrevet

Syns La Redoute hadde den mest inspirerande katalogen i høst.

Gjest trude.lutt
Skrevet

Tok litt av da jeg bestilte klær, sendte tilbake 2/3........ :eeeh:

Skrevet

Jeg såg den vesken jeg har lyst på i dag på h&m butikken her, men de hadde den bare i en litt spesiel grønnfarge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...